הוכרז: Injustice 2 – צפוי לצאת ב-2017

Warner Brothers הכריזה היום (ד’) על Injustice 2, משחק המשך ל-Injustice: Gods Among Us מ-2013, משחק המכות המתרחש בעולם גיבורי הקומיקס של DC. יחד עם ההכרזה, שוחרר גם טריילר ראשון למשחק. בטריילר נראים כמה מגיבורי DC המוכרים והפופולריים ביותר – סופרמן, פלאש, באטמן, אקווהמן וסופרגירל, נלחמים זה בזה, תוך כדי שהם משתריינים יותר ויותר בהדרגה.

Injustice 2 מפותח על ידי NetherRealm Studios, שפיתחה גם את המשחק הראשון, לצד סדרת משחקי מורטל קומבט (Mortal Kombat). המשחק המקורי שאב השראה רבה ממורטל קומבט 9 (ששווק פשוט כ-Mortal Kombat), שחזר למשחקיות המוקדמת בסדרה, כולל זירות דו-מימדיות. לכך NetherRealm הוסיפו אלמנטים המתאימים למשחק גיבורי על: כל גיבור ונבל מביאים איתם משחקיות מיוחדת המבטאת את הכוחות, היכולות ואף האופי שלהם מסדרות הקומיקס השונות.

אד בון (Ed Boon), המנהל האומנותי של NetherRealm ואחד מהיוצרים המקוריים של מורטל קומבט, צוטט באומרו כי “ב-Injustice 2 אנחנו מציגים פיצ’רים חדשים, שמשנים את הצורה בה המעריצים משחקים במשחקי מכות“. כפי שהטריילר הססגוני רומז, ב-Injustice 2 השחקנים יקבלו יכולת התאמה-אישית וביטוי עצמי שלא נראו כמותם עד היום במשחקי NetherRealm. לשחקנים יתאפשר לפתח את הגיבורים האהובים עליהם, לתת להם יכולות ופריטי ציוד שונים שישפיעו הן על המראה והן על המשחקיות שלהם. למשל, שתי דמויות באטמן שיכנסו לזירה לא יהיו זהות, ואולי אף שונות לחלוטין.

Injustice 2 צפוי לצאת במהלך 2017 לקונסולות ה-PlayStation 4 וה-Xbox One. נכון לרגע זה, אין צפי ליציאת המשחק למחשב האישי.

השוואת מפרטים