נראה שלא עובר יום בלי שנאמר לפחות מילה אחת על הטבלט החדש של סמסונג – Galaxy Tab. רק לפני יומיים שחררה החברה הקוריאנית טיזר (Teaser) למכשיר החדש, והיום מגיע אלינו סרטון המדגים מעט את יכולותיו. לפני שתצפו בו, הרשו לי להזכיר לכם חלק ממפרט המכשיר: מערכת הפעלה Android 2.2 Froyo, WCDMA 3G, קישוריות WiFi 802.11n, מסך עם מנת מימדים של 16:10, מצלמה קדמית לשיחות וידאו, תמיכה בכרטיסי זיכרון מסוג SDHC ומקלט DMB לקליטת שידורי טלוויזיה, והרשימה נמשכת. עד החשיפה הרשמית (2 לספטמבר – יום אחרי אירוע המוסיקה של Apple), אתם מוזמנים ליהנות מהסרטון הקצרצר הנ”ל. (הוידאו בכתבה המלאה, עולה נורא לאט אז סבלנות)
וידאו נוסף של ה-Samsung Galaxy Tab פורסם בעבר: