בסוף החודש שעבר, דרך אתר משרד התקשורת הסיני TENNA, נחשף כי LG עובדת על וריאציה חדשה למכשיר הדגל G5, שתגיע עם מפרט כמעט זהה באופן מוחלט. וכעת, נראה כי ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית מכינה עבורנו גרסה נוספת לספינת הדגל, שתקבל את השם LG G5 SE.
על פי מסמכים שנחשפו לראשונה בימים האחרונים, LG הגישה בחודשים פברואר ומרץ האחרונים בקשה להכרה ב-LG G5 SE וב-G5 SE כסימנים מסחריים בלעדיים של החברה בדרום קוריאה. נוסף על כך, למסמכים שנמצאו באתר KIPRIS – Korea Intellectual Property Rights Information Service, מצורף לוגו המותג, אותו ניתן לראות בראש הכתבה.
בשלב הנוכחי לא ברורה מהותו של המכשיר, במקרה שזה אכן יוכרז, אם כי באפשרות החברה לקחת את המותג SE (ככל הנראה Special Edition) למספר כיוונים אפשריים.
אחת מן האופציות הבולטות ביותר, להערכתנו, היא ש-LG תבחר להשיק עבור מכשיר הדגל גרסה בעלת מסך קטן יותר, שתציע את אותו מפרט עוצמתי של המכשיר. זאת, כפי שכולכם בוודאי זוכרים, דומה מאוד לצעד אותו ביצעה אפל לאחרונה עם השקת ה-iPhone SE.