חמישה חודשים מפרידים בינינו ובין מכשירי האייפון הבאים, iPhone 7 ו- iPhone 7 Plus, והדיווחים אודות הסדרה החדשה ממשיכים להופיע ברשת. כעת מדובר באנליסט המובייל המוכר מינג-צ’י קאו מבית ההשקעות KGI Securities, אשר מספק חיזוק נוסף לשמועות מהחודשים האחרונים ומוסר שמכשיר ה-iPhone 7 Plus יתאים עצמו לטרנד חדש יחסית ויגיע עם מערך צילום כפול.
על פי הערכות האנליסט שמגיעות אלינו דרך מגזין Business Insider, עם השקת דור האייפונים הבא תהפוך אפל את ההבדל בין שני דגמי הסדרה, אייפון 7 ואייפון 7 פלוס, למשמעותי יותר מאי פעם. החברה תבצע זאת בראש ובראשונה באמצעות שילוב שני חיישני צילום נפרדים לדגם ה-Plus במטרה להפוך את יכולות הצילום שלו טובות יותר מאלו של האייפון 7 הסטנדרטי.
אין זו הפעם הראשונה בה האנליסט המדובר מוסר את משנתו באשר ליכולות הצילום של מכשירי האייפון הבאים, שכן רק בינואר האחרון פורסמו הערכותיו בנושא, לפיהן עשוי מכשיר האייפון 7 פלוס לשלב מערך צילום כפול עם זום אופטי של פי 2 או 3. מלבד מערך צילום משודרג, עשוי ה-iPhone 7 Plus לשלב 3GB RAM, עמידות בפני מים ומעבד מדגם Apple A10.
עוד בנושא מכשירי האייפון מוסר קאו כי להערכתו, ב-2016 תמכור אפל בין 190 ל-200 מיליון אייפונים “בלבד”, מספר המהווה כמות נמוכה באופן משמעותי בהשוואה ל-232 מיליון מכשירי אייפון שמכרה היצרנית אשתקד.