עומדת בהבטחותיה: אף על פי שסמסונג הקטינה את כמות הפיקסלים במצלמתם של סדרת מכשירי הדגל Galaxy S7, נראה כי יכולות הצילום של השניים זכו לשיפור משמעותי, כאשר דגם ה-Galaxy S7 Edge זוכה בכתר מכשיר הסמארטפון בעל המצלמה הטובה ביותר.
את התואר מעניק למכשיר אתר הצילום DxOMark, שנוהג לבחון, לסקר ולדרג את מצלמותיהם של רבים מן הסמארטפונים הזמינים בשוק. כך עשה האתר גם עם סמארטפון ה-S7 Edge, וזה יצא מן המבחן כשידו על העליונה, עם ציון מרשים של 88 נקודות. בכך, עקף המכשיר את קודמו, S6 Edge Plus, וכן את סמארטפון הדגל של סוני, Xperia Z5 Premium, שממוקמים כעת במקום השני עם 87 נקודות “בלבד”.

על פי אתר DxOMark, יכולות הצילום הנפלאות של ה-S7 Edge מתבטאות במגוון קטגוריות: חשיפה מצויינת גם בתנאי תאורה לקויים, צבעים חיים ומדוייקים למדי וכמות רעשים נמוכה למדי. פלאש ה-LED של המכשיר מבצע עבודתו נאמנה בעודו שומר על דיוק רב בפרטים, גם בעת שהתמונות מצולמות בחושך מוחלט.
את הציון הגבוה ביותר מבין הקטגוריות השונות בהן נבחן מערך הצילום של המכשיר מקבל הפוקוס האוטומטי, שזוכה ל-94 נקודות מתוך 100, זאת הודות לטכנולוגיית Dual Pixel המגיעה למצלמת המכשיר היישר מעולם מצלמות ה-DSLR.

גם בכל הנוגע לצילום וידאו מכשיר הדגל של סמסונג לא מאכזב, וזוכה לציונים גבוהים במיוחד בכל הנוגע לייצוב התמונה, רמת רעשים נמוכה, חשיפה מרשימה בכל מצבי הצילום וכן פוקוס אוטומטי מהיר במיוחד.
במקרה ששכחתם, נזכיר כי Galaxy S7 ו-S7 Edge מגיעים עם חיישן ברזולוציית 12.3 מגה פיקסל (IMX260 מבית סוני או ISOCELL S5K2L1 בייצור סמסונג), מפתח צמצם f/1.7, מייצב תמונה אופטי (OIS) ויכולות צילום וידאו ב-4K.