פוקס המאה ה-20 שחררו טריילר חדש לסרט הבא בסדרת “אקס-מן“, הנקרא “אפוקליפסה“. הטריילר מזכיר את הקונפליקט הותיק בין פרופסור אקסאבייר (Xavier) ואריק לנשר/מגנטו (Magneto). אקסאבייר מאמין בלרכז מוטנטים וללמד אותם להשתמש בכוחות שלהם, תוך כדי שהם מראים לעולם שהם יכולים לסייע לשאר האנושות, בעוד שמגנטו, שעוד זוכר את מחנות ההשמדה הנאצים בהם גדל כיהודי, לא מאמין ביכולת של האנושות להכיל את השונה והלא מובן, ומתעקש שעל המוטנטים להלחם באנושות, או להיכחד.
אפוקליפס (Apocalypse), מוטנט עתיק ורב עצמה, מערער את המשוואה הזאת. בעוד שמגנטו עצמו ניצב לצידו של אפוקליפס, הרוב המכריע של תומכיו מצטרף אל פרופסור X כדי להציל את העולם מהשמדה מוחלטת, ביניהם רייבן/מיסטיק (Raven/Mystique), שנראה כי מנהיגה את האקס-מן הצעירים יותר בקרב.
בטריילרים הקודמים נאמר שלאפוקליפס ישנם ארבעה “פרשים”, ארבעה מלווים שעושים את דברו, וזהותם נרמזה לפני כן, אך כעת זה ודאי: לצדו של אפוקליפס יעמדו סיילוק (Psylocke), סופה (Storm), אנג’ל (Angel) ומגנטו. האם מגנטו החליט שעדיף להכחיד את העולם, או שמא הוא קורבן של שטיפת מוח של אפוקליפס האימתני? זה עדיין לא ברור, אך ברור שכוחותיו של אפוקליפס העתיק אדירים ומגוונים.
ההשמדה ההמונית שאפוקליפס מביא עימו נרמזה בטריילרים הקודמים גם היא, אך לא היה ברור לחלוטין אם מדובר במציאות או בחלום. מהטריילר החדש אפשר להסיק בוודאות מסויימת שההרס והחורבן אמיתיים, ויתכן שהסרט הזה, שצפוי להיות סרט האקס-מן האחרון בעולם שיצר בראיין סינגר (Bryan Singer), יביא אפוקליפסה שאי אפשר לחזור ממנה כבר.
הסרט צפוי לצאת ב-19 במאי הקרוב.