אתמול (א’, 21.2), הכריזה חברת LG Eletronics על מכשיר הדגל החדש שלה, ה-G5. באירוע ההכרזה הצלחנו להתרשם מעט מהמכשיר, וגם לכדנו באמצעותו תמונות וגם וידאו. בהזדמנות זו נזכיר כי מערך צילום של הסמארטפון כולל שני חיישנים מאחור: האחד סטנדרטי ברזולוציית 16 מגה-פיקסל, והשני ברזולוציית 8 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה של 135 מעלות. ובמקום להכביר במילים: נאפשר לכם לשפוט – מה דעתכם על איכות הצילום?
יש לציין שהתמונות צולמו בהתאם להגדרות ברירת המחדל וללא שימוש בתכונותיה המיוחדות של המצלמה.
גלריית תמונות
לחצו כאן לצפייה בתמונות באיכות המקורית