לפני כחודש נחשף כי להקת המטאל הבריטית Iron Maiden צפויה להשיק עוד השנה משחק מובייל המבוסס על פועלה ארוך השנים. המשחק יקרא Legacy of the Beast, והוא מפותח על ידי Roadhouse Interactive, שפיתחה כבר מספר משחקי מובייל לפני כן.
ידוע לנו כעת כי מדובר במשחק תפקידים בתורות, שיתנהל בצורה שדומה למשחקי תפקידים יפניים קלאסיים (JRPG), כגון משחקי Final Fantasy הישנים. השחקנים ילחמו בקבוצות של אויבים, כאשר לרשותם יעמדו וריאציות שונות של אדי (Eddie), הזומבי שמסמל את Iron Maiden ונמצא על כל האלבומים שלה.
לכל גרסה של אדי יהיה סט שונה של מהלכים והתקפות, והמשחק יכלול מכאניקות שונות של מהלכים מיוחדים שניתן יהיה לבצע בקרב.

בארבעים שנות קיומה של הלהקה אדי הספיק להופיע על מגוון עשיר של עטיפות אלבומים, פוסטרים, חולצות ושאר פריטי מרצ’נדייס. הוא תמיד נמצא במיקומים אקזוטיים ומרהיבים, המצוירים בפירוט רב. המשחק, שיתבסס כולו על השירים של Iron Maiden ועל הציורים של אדי, יאפשר לנו לבקר במקומות אלו, ואף יכלול אלמנטים של מסע בזמן, כך שנוכל להינות מהמיקומים השונים בתקופות שונות ולהלחם באויבים המתאימים לכל תקופה.
Legacy of the Beast יהיה משחק חינמי. Roadhouse מדגישה כי המשחק יפנה גם לקהל השחקנים המעוניינים לשלם וגם לאלה שלא מעוניינים או לא מסוגלים לשלם. לדברי Roadhouse, גם במשחק הבסיסי וגם באלמנט התחרותי של המשחק שחקנים יוכלו לשלם בכסף אמיתי כדי לחסוך זמן, אך לא יוכלו לקנות יתרון ממשי על שחקנים שלא משלמים.
אחד מהדברים שניתן יהיה לרכוש במשחק הוא גרסאות נוספות של אדי, שאת כולן ניתן יהיה להשיג גם בלי לשלם בכלל, בצורה איטית יותר, שתיתן לשחקנים עקומת למידה נוחה ויעילה.

מוזיקאים וסלבריטאים רבים החלו להכנס לתחום המובייל לאחרונה, כשבולט במיוחד המשחק של קים קרדשיאן – Kim Kardashian: Hollywood. משחקים אלה נוטים להיות משחקונים קלילים, אך Roadhouse מתעקשת ש-Legacy of the Beast אינו משחק קז’ואל.
לדברי החברה, המשחק צפוי להיות מאתגר ומעניין, וינסה למשוך לא רק את קהל מעריצי Iron Maiden אלא גם שחקני משחקי תפקידים בתורות מסוג זה.
ל-Legacy of the Beast אין עדיין תאריך יציאה סופי, אך הוא מתוכנן לצאת במהלך הקיץ הקרוב למכשירי iOS ואנדרואיד.