בשורות משמחות לחובבי “כתום זה השחור החדש”! נטפליקס ו-Lionsgate הכריזו על שלוש עונות חדשות לסדרת הכלא המצליחה. ג’נג’י קוהאן (Jenji Kohan), יוצרת הסדרה, הודיעה שתמשיך לעמוד בראשה גם בעונות הבאות.
“כתום זה השחור החדש” מופקת על ידי Lionsgate ומופצת על ידי נטפליקס. מדובר באחת מסדרות הדגל של נטפליקס, שהתחילה להפיץ תכנים משלה באופן אינטנסיבי בשנים האחרונות. בדומה ל”בית הקלפים”, “ג’סיקה ג’ונס” ו”נרקוס”, “כתום זה השחור החדש” מופצת דרך שירות הצפייה הישירה, כאשר כל עונה חדשה משוחררת בשלמותה, ובנויה סיפורית בצורה שמעודדת צפיית בינג’, כלומר, צפייה מהירה של מספר פרקים גב אל גב.
“כתום זה השחור החדש” היא סדרה העוסקת בכלא נשים בניו-יורק. זו סדרה שמשלבת דרמה רצינית עם סיטואציות מאד קומיות, באופן שמזכיר מעט את “העשב של השכן”, סדרתה הקודמת של כהן. הסדרה זכתה לפופולאריות רבה הן בעקבות הכתיבה השנונה שלה והן בגלל המגוון הרחב והמעניין של הדמויות השונות מאד שהיא הציגה.
“כתום זה השחור החדש” תחזור ב-16 ביוני הקרוב לעונתה הרביעית, ושלוש העונות החדשות שנחתמו יצולמו בנוסף, כך שהסדרה צפויה להגיע לשבע עונות סך הכל, בהנחה שלא ימשיכו אותה גם מעבר.
לצופים ישראלים הרשומים לשירות של נטפליקס שרק לאחרונה נכנס לארץ באופן רשמי זמינות כרגע רק שתי העונות הראשונות של הסדרה. העונה השלישית זמינה כרגע ב-VOD של HOT. נוכל לקוות שעכשיו ששירותי נטפליקס זמינים גם אצלנו בישראל, העונות הבאות יהיו זמינות לנו גם הן, ולא יהיו לכודות בהסכמי הפצה אקסקלוסיביים.