דיווח: אפל עובדת על טכנולוגיית טעינה אלחוטית למכשירי אייפון

אפל

טכנולוגיית הטעינה האלחוטית שולבה במכשירי סמארטפונים רבים במהלך השנים האחרונות, בעוד אפל האמריקאית הקפידה שלא להיגרר אחר העדר ולא שילבה אותה במכשיריה. אולם על פי דיווח חדש נראה שאפל כבר לא עומדת בפיתוי.

מגזין בלומברג מדווח שמקורות “המכירים את תוכניות היצרנית“, מסרו כי החברה מקופרטינו עובדת בימים אלו, יחד עם שותפותיה באסיה ובארצות הברית, על טכנולוגיית טעינה אלחוטית חדשה אותה היא עשויה לשלב במכשירי האייפון והאייפד העתידיים שלה.

טעינה אלחוטית במכשיר הדגל Samsung Galaxy S6 Edge
טעינה אלחוטית במכשיר הדגל Samsung Galaxy S6 Edge

הטכנולוגיה אותה מפתחת אפל כיום עשויה לאפשר למכשירים בהם תשולב להיטען באופן אלחוטי בעודם נמצאים במרחק גדול יותר מאשר זה המתאפשר בסמארטפונים כיום, אם כי המרחק המדוייק אינו ידוע כעת. בשלב הנוכחי מנסה החברה להתגבר על מספר אתגרים טכנולוגיים העומדים בפניה, ביניהם השפעת המרחק על ירידת עוצמת הזרם המגיע אל יחידת הקצה, דבר שעשוי להוביל לזמני טעינה ארוכים יותר.

על פי פרטי הדיווח, החברה עשויה להתגבר על כל המגבלות הנוגעות לטכנולוגיה זו כבר במהלך השנה הקרובה, ועשויה לשלבה במכשירי האייפון שיושקו במהלך שנת 2017, שיקראו, אם תמשיך החברה לפעול בדומה לשנים קודמות, iPhone 7S ו-7S Plus.

ומה דעתכם בנושא? האם אפל הייתה כבר צריכה להצטרף לטרנד הטעינה האלחוטית או שההמתנה הארוכה תועיל לה? 

השוואת מפרטים