האחים וורנר שחררו טריילר מלא ראשון עבור “יחידת המתאבדים” (Suicide Squad), אחד מסרטי גיבורי-העל הצפויים לצאת מעולם הקומיקס של DC השנה.
אלא שלא מדובר בדיוק בסרט על “גיבורי” על. “יחידת המתאבדים” היא קבוצה של נבלים, למעשה, שיוצאים למשימה שהגיבורים הרגילים לא יכולים לבצע, בין אם כי היא מסוכנת מדי או כי היא דורשת גמישות מוסרית שלא אופיינית לבאטמן, סופרמן, החץ הירוק וחבריהם. היחידה מורכבת מחבורה צבעונית וזועפת של נבלים שונים ומשונים מהקשת הרחבה של נבלי DC, מה שמבטיח שבסרט לא יהיה משעמם.
לצלילי “Bohemian Rhapsody” של Queen, אנו רואים את חברי יחידת המתאבדים יורים, מרביצים, נוגסים ושורפים אנשים ורכוש כאחד, וגם חוטפים לא מעט מהלומות בעצמם על הדרך.
רוב הדמויות משוחקות על ידי שחקנים יחסית לא מוכרים: קארה דלבין (Cara Delevingne) בתפקיד Enchantress, אישה שלעתים נשלטת על ידי מכשפה עצמתית, אדוואלה אקינואויה-אגבאג’ה (Adewale Akinuuoye-Agbaje) בתפקיד קילר קרוק, איש-התנין המפלצתי, מרגו רובי (Margot Robbie) בתפקיד חביבת הקהל הארלי קווין, ועוד מספר נבלים צבעוניים.
ישנם שני שמות גדולים בסרט. הראשון הוא וויל סמית’, המשחק את דדשוט (Deadshot), אחד מהלוחמים הקטלניים ביותר בעולם של DC. קשה לדמיין את סמית’ בתור נבל, אך בהתחשב בכך שגם בקומיקס דדשוט כבר מזמן מצויר כאנטי-גיבור בעיקר, לא סביר שנצטרך לשנוא אותו.
השני הוא ג’ארד לטו מ”רקוויאם לחלום” ו”שר המלחמה”, המגלם את הג’וקר. הג’וקר מופיע בטריילר לקראת סופו, בלי שיציגו אותו, מכיוון שברור לכל שאין צורך להציג את אחת מהדמויות האיקוניות ביותר הן בעולם הקומיקס והן בעולם הקולנוע. לג’ארד לטו יש נעליים גדולות מאד להכנס אליהן, אבל לא נראה שהוא מפחד.
בן אפלק גם מופיע ברשימת השחקנים של הסרט בתפקיד באטמן/ברוס וויין, אך אין לכך שום רמיזה בטריילר, כך שלא ברור מה יהיה גודל תפקידו.
מעבר ליריבות הנצחית בין באטמן לג’וקר, לא ידוע עדיין מה אופי הקשר המדויק ביניהם ביקום הקולנועי החדש של DC. “יחידת המתאבדים” צפוי לצאת ב-5 לאוגוסט 2016, כחמישה חודשים אחרי “באטמן נגד סופרמן“, בו הג’וקר גם יוזכר, ככל הנראה, בהתבסס על הטריילר. סביר שאחרי שני הסרטים הללו יהיו לנו כבר כמה תשובות, לצד שאלות חדשות.