ה-LG NUCLUN 2 תפעם במכשיר הפרימיום הבא של LG

ערכת השבבים NUCLUN (מקור: יח”צ LG)

שמועה חדשה שעשתה את דרכה לרשת גורסת כי המערכת על שבב הבאה מבית LG, ה-NUCLUN 2, תגיע אל השוק כשהיא פועמת במכשיר הפרימיום הבא של החברה – ממשיך דרכו של ה-LG V10.

להזכירכם, המערכת על שבב הקודמת של LG נחלה כישלון חרוץ. היא פרצה אל השוק כשהיא מוטמעת במכשיר ה-LG G3 Screen, ובמהרה התגלה כי היא סובלת מבעיות התחממות קשות שפגעו בצורה ניכרת במכירות המכשיר. לאחר הכישלון המהדהד LG בחרה לקחת “פסק זמן” ארוך לפני ניסיון נוסף בשוק השבבים המאתגר.

LG Nuclun. כישלון מהדהד
LG Nuclun. כישלון מהדהד

החברה תשיק את המערכת על שבב רק לאחר בדיקות מקיפות על מנת לאתר תקלות אפשריות ולמנוע כישלון מהדהד נוסף. ככל הנראה, חלון הזמנים לא מאפשר ל-LG להשיק את NUCLUN 2 במקביל לספינת הדגל LG G5, ולכן היא תופיע לראשונה בדור הבא של מכשיר הפרימיום LG V10.

סיבה נוספת שלא להשיק את השבב החדש יחד עם ספינת הדגל היא חשש מתקלות, שכן ל-LG ניסיון מועט מאוד בשוק השבבים לסמארטפונים והיא תעדיף להסתמך על יצרנית מנוסה (כדוגמת קוואלקום) במכשיר החשוב ביותר של השנה.

רק הזמן יגיד מתי תבחר LG להשיק את המערכת על שבב שלה, שעל פי שלל הדיווחים השונים אכן נמצאת בתכנון. היא ככל הנראה תיוצר במפעלי TSMC ו-Intel, ובכך תהפוך את LG לחברה הראשונה שעושה שימוש במפעלי אינטל (מלבד אינטל עצמה כמובן).

השוואת מפרטים