סמסונג, וואווי, LG ואחרות קבעו אירועי הכרזה ל-CES 2016 ב-5 בינואר

אירועי תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית השנתית, CES 2016, צפויים להתחיל בעוד שבועות ספורים וכעת, החלו ענקיות טכנולוגיה מרחבי העולם לקבוע את אירועי ההכרזה ומסיבות העיתונאים אותם יקיימו כחלק מאירועי התערוכה.

בין עשרות יצרניות האלקטרוניקה המגוונות, בלטו לנגד עיננו מספר יצרניות סמארטפונים שיקחו גם הן חלק מהתערוכה המרשימה. בין אלו אנו יכולים למצוא את סמסונג, וואווי, LG, ZTE ואף סוני, שהודיעו כי ב-5 לינואר, יום שלישי, יקיימו מסיבות עיתונאים. 

נכון לרגעים אלו לא ברור מה מתכננות עבורנו היצרניות, שכן חלק ניכר מהן החליטו שלא לציין מה מטרת אירוע ההכרזה, בעוד חלק מצומצם ציינו כי במהלך האירועים נזכה לראות מה הן מכינות עבורנו לשנה הבאה. מלבד יצרניות הסמארטפונים, גם קוואלקום, ענקית השבבים האמריקאית, קבעה אירוע לתאריך זה, בו טרם ידוע מה תציג.

Samsung Galaxy S7
האם מכשיר הדגל הבא של החברה יוכרז בחודש הבא?

בין היצרניות הללו בולטת סמסונג, שדיווחים רבים מהחודשים האחרונים מסרו כי החברה עשויה להקדים את הכרזת מכשיר הדגל הבא שלה, Galaxy S7, לחודש ינואר של השנה הבאה. אנו מעט בספק שהחברה תבחר דווקא ב-CES כמקום והזמן המתאים ביותר להכרזת המכשיר, אך אופציה זו בהחלט אפשרית.

עוד נדגיש כי אירועי CES מדי שנה מתמקדים, ברובם, בהכרזות שונות ומגוונות הנוגעות לאלקטרוניקה צרכנית – טלוויזיות חכמות, מערכות סאונד מתקדמות ועוד, כך שאנו מעריכים כי מרבית היצרניות לא יציגו חידוש משמעותי בעולם הסמארטפונים.

השוואת מפרטים