בחודש שעבר דווח כי LG עובדת בימים אלו על שתי מערכות על שבב שמיועדות להשקה ב-2016 ועשויות לעבור את תהליך הייצור במפעלי ענקית השבבים האמריקנית, אינטל. אחת מאלו צפויה להיות Nuclun 2, שתופנה לשוק הגבוה, לפחות על סמך מבחן הביצועים שכבר הספקנו לראות.
כעת, על פי מבחן ביצועים (Benchmark) נוסף שדלף לרשת, נראה כי LG בוחנת 2 גרסאות שונות עבור Nuclun 2 – האחת מיוצרת ע”י ענקית שבבי העיבוד למובייל, TSMC, ואילו השנייה מיוצרת במפעלי אינטל. את המבחן סיימו שני השבבים כשידו של השבב המיוצר ע”י אינטל נמצאת על העליונה.
במבחן הליבה הבודדת קיבלה המערכת על שבב המיוצרת ע”י TMSC ציון של 1,721 נקודות ואילו זו שייצרה אינטל קיבלה את הציון 1,980. כשעברו השתיים למבחן מרובה הליבות, גם כאן זכתה אינטל בתהילה כשקיבלה 6,689 נקודות, בהשוואה ל-5,710 נקודות אותן קיבלה TSMC. את ה-Nuclun 2 מייצרות השתיים בשני תהליכי ייצור שונים: בעוד אינטל מבצעת שימוש בתהליך 14nm חדיש, TSMC מייצרת את ה-SoC בתהליך 16nm.
בשלב הנוכחי ייתכן מאוד כי LG טרם בחרה מי בין שתי הענקיות תהא אמונה על ייצור השבב, איתו מקווה היצרנית הדרום קוריאנית להתאושש מכישלונה הנחרץ שחוותה עם פלטפורמת Nuclun המקורית בשנה שעברה.