כנס Blizzcon 2015 של חברת Blizzard בעיצומו, והוא מביא איתו הכרזות רבות. חוץ מהכרזת המודל הכלכלי של Overwatch, ה-IP החדש הראשון של Blizzard קרוב לכ-20 שנים, ודיווח על תכנים חדשים למשחקים הקיימים, בליזארד פתחה את הכנס לאו דווקא במשחקים, אלא בפרויקט קולנועי.
ביום שישי, ה-6 לנובמבר, פתחו Blizzard את הכנס בהקרנת הטריילר המצופה לסרט Warcraft (ישוחרר מחוץ לארה”ב בתור “Warcraft: The Beginning”). הסרט יגיע לאקרנים ב-10 ליוני 2016, ויתמקד בהיסטוריה המוקדמת יותר של הסדרה, הכוללת בעיקר בני אדם ואורקים. מבחינת דיוק העלילה, הסרט יציג סיפור מסגרת דומה למשחק, אך הפרטים הקטנים יקבלו פרשנות חדשה, בדומה לסדרת “Ultimate” של Marvel.
מהטריילר ניתן לראות שהסרט נאמן לאסתטיקה ש-Blizzard יצרה וטיפחה לסדרת משחקי Warcraft, וככל הנראה הולך להציג את שני הצדדים – האורקים ובני האדם – בצורה הוגנת ומעניינת. משחקי Warcraft (בעיקר החל מהכותר השלישי בסדרה) מציגים אורקים כיותר מסתם מפלצות מרושעות הרוצות לחסל את הגזעים ה”נאורים”, ונראה שהטריילר נאמן לכך, שכן הוא מציג גם את אנדואין לות’אר (Anduin Lothar) האנושי וגם את דורוטאן (Durotan) האורק כגיבורים שווי ערך.

דנקן ג’ונס (Duncan Jones), במאי הסרט (ובנו של דייוויד בואי), שבאמתחתו שני סרטים בלבד, מראה התלהבות רבה מהפרויקט ורומז על אפשרות להפוך את Warcraft לטרילוגיה קולנועית. עוד קשה לומר אם הסרט יצליח, ואיננו יודעים אם סרטי ההמשך (בהנחה ויהיו כאלה) ייצמדו לעלילת משחקי האסטרטגיה המצליחים, אבל אנו בהחלט עוקבים אחרי הפרויקט בציפיה ובהתלהבות זהירה.