ענקית הטכנולוגיה LG Electronics פירסמה בסוף השבוע את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר, 2015, שם הציגה המשך ירידה במכירות מכשירי סמארטפון מזה רבעון שני ברצף.
סך הכנסותיה של LG Electronics מכל תחומי פעילות החברה ברבעון השלישי של השנה הציגו ירידה של כ-4.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-14.03 טריליון וון (כ-12.3 מיליארד דולר), כאשר הרווח הנקי של החברה הצטמצם ב-38% משנה לשנה ועמד על 125 מיליארד וון (כ-109.5 מיליון דולר) בלבד.
חטיבת המובייל של החברה המשיכה להציג ירידה בכמות המשלוחים של מכשירי הסמארטפון מזה רבעון נוסף (ראו נתוני רבעון שני) והציגה נתון של 14.9 מיליון יחידות שנשלחו במהלך הרבעון השלישי, ירידה של כ-11% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל בשנת 2014.
הכנסותיה של החברה מחטיבת המובייל הצטמקו בכ-20% משנה לשנה והסתכמו ב-3.38 טריליון וון (כ-3 מיליארד דולר), והיא הציגה הפסד תפעולי של 77.6 מיליארד וון (כ-68 מיליון דולר), לעומת רווח של כ-148 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ב-LG מייחסים את הירידה בביצועי חטיבת המובייל לירידה במכירות מכשירי דגל, הורדת מחירי המוצרים ותחרות הולכת וגוברת בשוק זה. בחברה מוסיפים ומציינים כי ברבעון הנוכחי (Q4/2015) יוסיפו מכשירי ה-Nexus 5X וה-LG V10 לרווחיות החטיבה ולעליה במכירות הסמארטפונים.