הוכרז: Motorola Xoom, טאבלט ה-Tegra 2 והאנדרואיד 3.0 Honeycomb הראשון

מוטורולה, שהחל מתחילת השבוע התפצלה רשמית וסופית לשתי חברות, הציגה אמש את הטאבלט המדובר שלה, Motorola Xoom (יש לבטא: זוּם).

מחשב הלוח של החברה, המתפאר בתארים “הראשון עם ליבה כפולה”, “הראשון עם אנדרואיד 3.0”, “הראשון עם מסך HD” וכנראה גם “הראשון ללא כפתורים פיזיים”, מעוצב כלוח זכוכית חלק ודק למדי, ללא כפתורי חומרה, כאשר השליטה עליו נעשית כולה באמצעות אייקונים המוצגים על המסך. מערכת ההפעלה שלו היא, כאמור, אנדרואיד 3.0 – הגרסא הראשונה שנבנתה מהיסוד עבור טאבלטים. מוטורולה טוענת כי המכשיר מספק חוויית וידאו ומשחקים ברמה של טלוויזיה או קונסולה (בהתאם), אם כי יחידות ההדגמה שפועלות ברחבת הירידים בלאס-וגאס לא מצליחות להוכיח זאת – ככל הנראה בשל גסרת התוכנה הרחוקה משלמות.

המכשיר ישווק בארה”ב באופן בלעדי ע”י ספקית הסלולר Verizon במהלך הרבעון הנוכחי, כאשר בחודשים הקרובים הוא יגיע עם תקשורת 3G (בסטנדרט שאינו תואם את הספקיות בארץ) וברבעון הבא יקבל עדכון תוכנה שיאפשר לו לתקשר גם ברשת הדור הרביעי LTE.

מפרט

מסך מגע קפסיטיבי בגודל 10.1 אינצ’ ברזולוציית 1,280×800 פיקסלים
מעבד Tegra 2 כפול ליבה במהירות 1GHz
זיכרון פנימי 1GB RAM בטכנולוגיית DDR2
נפח אחסון 32GB
חריץ זיכרון SD, אך רק לאחר עדכון תוכנה
מערכת הפעלה Android Honeycomb 3.0
מצלמה אחורית: 5MP עם מבזק LED כפול וצילום וידאו ב-HD 720p; קדמית: 2MP
קישוריות דור 3.5 עם שדרוג עתידי לדור 4, Bluetooth 2.1, GPS, WiFi b/g/n
מידות 249.1×167.8×12.9 מ”מ, 730 גרם
שונות – חיבור MicroUSB עם יכולת High Speed.
– חיבור אוזניות 3.5 מ”מ סטנדרטי.
– יציאת HDMI לצפייה בתוכן על טלוויזיות HD.

(מקור: Engadget; הסברים חסרי פואנטה אודות המכשיר ניתן למצוא באתר הרשמי)

השוואת מפרטים