![]()
סמסונג ממשיכה לעבוד במרץ על הדור הבא של סדרת הגלקסי. לאחר שחשף מנכ”ל חטיבת המובייל של החברה, ג’יי. קיי. שין, את קצב המכירות של מכשירי הגלקסי S4, ולאחר שהחברה אישרה כי שבבי ה-Exynos 64bit כבר מוכנים לייצור, צצו אמש שמועות הנוגעות למפרטו של המכשיר הבא בסדרה, ה-Galaxy S5, שהצליחו לפתוח לנו את התאבון.
לפי הדיווחים בתקשורת הקוריאנית, סמסונג נמצאת בשלבי סיום ולקראת ייצור מעבדי ה-Exynos 64bit. סדרת מעבדים זו תמותג כסדרה “6”, זאת כדי לבדל אותה מסדרת המעבדים הקיימים של החברה, ה-Exynos 5 octa וגם כדי להדגיש שהמעבדים יתמכו ב-64bit.
כדי לנצל את יכולות המעבד במלואן מתכננת סמסונג, לפי הדיווחים, להגדיל את זיכרון ה-RAM של מכשיריה העתידים אל מעבר טווח ה-4GB. כפי הנראה, ה-Galaxy S5 יהיה הסמארטפון הראשון של החברה בעל נפח זיכרון RAM העולה על 4GB, ובכך ינפץ את השיא הנוכחי, העומד על 3GB RAM.

הדיווחים האחרונים גורסים כי ה-Galaxy S5 יגיע עם מצלמת 13MP או 16MP פרי פיתוחה של סמסונג, יחד עם מייצב תמונה אופטי. בצד העיצוב, סמסונג לא שוללת את האפשרות כי גב המכשיר יהיה דומה לזה של מכשיר ה-Galaxy Note 3 – דמוי עור העשוי פלסטיק, כדי להקנות לו תחושה יוקרתית יותר. כרגע עדיין לא ידוע מתי המכשיר יוכרז, כאשר הדיווחים האחרונים טענו כי ההכרזה תתבצע עוד בינואר, כנראה בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2014 בלאס-וגאס, והפצת המכשיר תחל בפברואר. כל שנותר לנו הוא לחכות ולראות.