![]()
בסוף החודש שעבר דיווחנו לכם כי חברת HTC מתכוונת למכור את שארית אחזקותיה בחברת Beats Electronics, מה שבאופן מידי העלה את השאלה האם היצרנית הטיוואנית תמשיך לשלב את טכנולוגיות השמע של Beats במכשיריה הניידים, או שפירוק העסקה יפסיק גם את השילוב הזה. כעת אנו זוכים להתייחסות בנושא מפיו של לוק ווד (Luke Wood), מנכ”ל Beats Electronics, אשר מצליח להרגיע אותנו מעט.
בראיון שהעניק ל-Stuff.tv מסר ווד את הדברים הבאים:
(HTC) עדיין מושקעת בכ-25 אחוז בחברה, ובנוסף לכך יש לנו הסכמים מסחריים הקשורים ל-HTC One ולמכשירים נוספים שיושקו בסתיו הקרוב. ישנו מכשיר בעל “מבנה גדול” – אני אפילו לא יודע אם כבר הוכרז – בו גם כן תוטמע הטכנולוגיה שלנו. למדנו הרבה דברים טובים מחברת HTC. נכון לעכשיו אני לא יכול לומר האם השותפות תמשיך או לא, אך עבור חברת Beats (שיתוף הפעולה) היה מאוד פרודוקטיבי מכיוון שעברנו כברת דרך ארוכה ואני מאוד מרוצה מאיכות הסאונד שמפיקים מכשירי HTC.
באומרו “מכשיר בעל מבנה גדול”, סביר להניח כי התכוון ווד ל-HTC One Max, מכשיר הפאבלט הראשון של החברה עליו דיברנו רבות ושעתיד להחשף עוד החודש כשהוא לובש את בגדיו של מכשיר הדגל HTC One. לצד זאת אנו למדים כי כמה ממכשיריה הבאים של HTC ייהנו מטכנולוגיית השמע של Beats וכולנו תקווה כי על אף מכירת האחזקות, ימשיכו שתי החברות בשיתוף הפעולה ביניהן.