בכנס המפתחים שעורכת השבוע חברת אינטל במוסקבה, נחשפו אתמול במפתיע שני מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה הטרייה MeeGo 1.1. יש הטוענים כי הטאבלט שהוצג הוא בעצם אבטיפוס של Nokia Z500, מחשב לוח חדש תוצרת החברה הפינית, ששמועות לגביו החלו לצוץ לאחרונה. אפשרות אחרת שעולה בחשבון היא כי מדובר דווקא בטאבלט תוצרת Acer, שאימתה לאחרונה את כוונתה ליצור מחשב לוח מבוסס MeeGo. הטאבלט בנוי, בדומה ל-iPad של אפל, מלוח שחור ומבריק, ובפינתו הימנית (או השמאלית, תלוי באיזו צורה יוחזק המכשיר, אופקית או אנכית) ניצבת מצלמה קדמית לשיחות וידאו.

לצידו של הטאבלט הופיע גם סמארטפון בעל מעבד מסדרת Atom של אינטל, שנשא את הכיתוב Hi/Lo Vibrant. בגב המכשיר נראית מצלמת 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED. ייתכן ומדובר – עדיין – במכשיר שיועד מראש לצורכי בדיקות בלבד עבור מערכת ההפעלה. חשוב לציין ששני המכשירים נצפו כאשר ממשק המשתמש הבסיסי של מערכת ההפעלה הוא זה בו נעשה שימוש, אם כי ראינו כבר גרסאות שונות ומרהיבות יותר של ממשק משתמש על גבי מערכת MeeGo.

(מקור ותמונות נוספות: MeeGoExperts)