קונסולת ה-Wii U הופכת רווחית “מהרגע שהלקוח רוכש את המשחק הראשון”

כמו הקונסולות האחרונות שהגיעו לשוק – ועם הדוגמא הבולטת ביותר של PlayStation 3, מכירה של קונסולות משחק במחיר הפסד זה דבר שבשגרה. אך בזמן שקונסולת ה-PlayStation 3 נמכרה בתחילת דרכה בהפסד של יותר ממאה דולרים ליחידה, נינטנדו הופכת את Wii U לקונסולה מרוויחה ברגע שהלקוח רוכש את המשחק או האביזר הראשון שלו, כך טוען נשיא נינטנדו אמריקה בראיון לאתר MercuryNews.

ברגע שאנחנו גורמים ללקוח לקנות פיסה אחת של תוכנה, באותו רגע כל העסקה הופכת לרווחית… בסופו של דבר, המודל העסקי הוא עדיין להנגיש את החומרה הראשונית ואז ליצור קשר חזק בינה ובין התוכנות שמקושרות אליה. ברגע שהצלחנו ליצור את הקשר הזה – הצלחנו ליצור רווח משמעותי לחברה“, כך הסביר הנשיא את דבריו.

בינתיים, קונסולת ה-Wii U נמכרת בארה”ב במחיר של 300 דולרים לגרסה הבסיסית ו-350 דולרים לגרסת הפרימיום, וגם המחיר הזה נראה יקר מדי ולטענת לא מעט אנליסטים – יקבל קיצוץ משמעותי תוך פרק זמן לא ארוך במיוחד. בינתיים, בישראל, מחירה של הקונסולה קרוב ל-2000 שקלים לגרסה הבסיסית אצל רוב המשווקים.

אז מה דעתכם? האם שווה להשקיע כעת בקונסולת ה-Wii U או שאולי שווה לחכות לירידת המחירים?

לכתבה המקורית ב-Gamex

השוואת מפרטים