מכשיר ה-Samsung GALAXY Tab 10.1 נמצא איתנו כבר זמן רב מאד והרבה תהפוכות עברו על חייו של המכשיר הפשוט, החל מאיסור מכירתו במדינות שונות ועד ייצור של אח חורג בעל עיצוב אחר על מנת לאפשר לו להמשיך ולהימכר בגרמניה. למרות התלאות ועל אף הדיונים המשפטיים המתמשכים על המשך מכירתו בארה”ב ובעולם כולו, סמסונג משחררת עדכון אנדרואיד ICS למכשירי ה-GALAXY Tab 10.1 שבארה”ב.
על פי דיווחים ממשתמשים בארה”ב אנחנו למדים כי העדכון מתחיל לזרום לכל תושבי ארה”ב שמחזיקים בגרסת ה-WiFi של המכשיר. העדכון הוא OTA ומעדכן את המכשיר לגרסת אנדרואיד 4.0.4 וגרסת התוכנה היא IMM76D. למרות שאנחנו מאמינים כי העדכון הוא מבוסס מיקום, נשמח לדעת אם ישנם גולשים שרכשו את המכשיר שלהם בארה”ב וקיבלו את העדכון גם בארץ. מי שטרם קיבל את העדכון באוויר יכול לנסות באופן ידני באמצעות Samsung Kies.