לאחר שזנחה את מערכת ההפעלה MeeGo לטובת שימוש במערכת ההפעלה Windows Phone של מיקרוסופט, נראה שבנוקיה ישימו בקרוב סוף לפרויקט הפיתוח שנותר על אש קטנה מאד. הסיבה – צוות הפיתוח שבראשו סוטיריס מקריגיאניס, הודיע לנוקיה על סיום עבודתו בחברה וזאת כמה ימים לאחר שחרור גרסה 1.3 של מערכת ההפעלה עבור מכשיר ה-Nokia N9.
צוות הפיתוח המצומצם למערכת ההפעלה MeeGo, כולל את כל אותם מפתחים שהעדיפו להשאר עובדי נוקיה ולא לערוק לשורותיה של אינטל שבחרה להמשיך במימוש חזונה לפיתוח מערכת הפעלה ניידת רב-תכליתית. אותו צוות היה אחראי גם על פיתוח מכשירי ה-Nokia N9 וה-Nokia N950 שהצליחו להרשים בעת חשיפתם בחודש יוני של השנה שעברה ואף על Nokia N900 שעדיין זוכה לשבחים בקרב קהילת המפתחים. למרות נטישתו של צוות הפיתוח, הזכויות על קוד מערכת ההפעלה MeeGo (או בשם הקוד שלה Harmattan) עדיין נמצאות בידיה של נוקיה, אולם כרגע לא נשמע הגיוני במיוחד שיש בכוונתה של החברה לשכור צוות חדש שימשיך לפתח אותה.
כעת לא ידוע אם בכוונתו של צוות הפיתוח הנוטש להצטרף לשורותיה של אינטל, המפתחת יחד עם סמסונג את מערכת ההפעלה Tizen שהיא מעין איחוד של MeeGo ו-LiMo. כך או כך, עד סוף השנה הבטיחו באינטל וסמסונג להראות לנו מכשירים ראשונים עם מערכת ההפעלה החדשה.
ציר הזמן של פרויקט MeeGo בנוקיה:
| פברואר 2010 | אינטל ונוקיה מודיעות בתערוכת MWC 2010 על איחוד מערכות – התוצאה: MeeGo |
| אוגוסט 2010 | נחשפות תמונות ראשונות של Nokia N9 ומערכת ההפעלה MeeGo |
| נובמבר 2010 | אינטל ונוקיה משיקות את MeeGo 1.1 |
| דצמבר 2010 | אלדר מורטזין מדווח על מו”מ של נוקיה ומיקרוסופט – סימנים ראשונים של משבר |
| פברואר 2011 | נוקיה מטילה את הפצצה – מכריזה על אימוץ מערכת ההפעלה Windows Phone |
| יוני 2011 | נוקיה מודה שמערכת ההפעלה MeeGo היתה תכנית חירום לא מוצלחת |
| יוני 2011 | נוקיה מקיימת את הבטחתה ומכריזה על Nokia N9 מבוסס MeeGo |
| ספטמבר 2011 | מתפרסמת שמועה כי אינטל סוגרת את פרויקט הפיתוח של MeeGo |
| ספטמבר 2011 | אינטל מכריזה על Tizen – שילוב של MeeGo עם LiMo (ובלי נוקיה) |