שמועה: LG שוקדת על Eclipse 4G שיתחרה במפלצות החומרה של 2012

היום שאחרי Optimus 4X HD: אתר BriefMobile פירסם אתמול ידיעה ולפיה חברת LG שוקדת בימים אלה על מכשיר חדש בשם Eclipse 4G שמטרתו להתחרות באופן ישיר ב-One X של HTC, ב-Galaxy S III של סמסונג ובמפלצות החומרה האחרות שעוד ייחשפו השנה.

על פי השמועה שמפרסם האתר, המכשיר יכלול את ערכת השבבים APQ8064 (מסדרת Snapdragon S4) של Qualcomm הכוללת מעבד מרובע ליבות 1.5GHz, מאיץ גראפי Adreno 320 וזכרון RAM בנפח 2GB. עוד יכללו במכשיר מסך מזן כלשהו של LCD בגודל 4.67 אינץ’ ברזולוציית 1280×768, מצלמת 13 מגה-פיקסל, רכיב אחסון בנפח 16GB וסוללת 2,100mAh. מבחינה חיצונית, כך מדווח האתר, תנסה LG להשתוות לסמסונג ולא לעלות על 8.6 מילימטרים.

המדליף מסר לאתר כי בעקבות תאריך ההשקה המאוחר יחסית של ערכת השבבים APQ8064, המכשיר צפוי לראות אור רק ברבעון הרביעי של השנה, אולם לא ידוע אם יגיע כשעליו גרסת ICS של אנדרואיד או אחת מתקדמת יותר.

השוואת מפרטים