⭐ נקודות עיקריות
- רווח נקי של 564 מיליון שקל – הגבוה ביותר מאז 2012, כולל רווח חד-פעמי ממכירת IBC.
- בנטרול העסקה: רווח של 255 מיליון שקל – עדיין שיפור משמעותי לעומת 2024.
- ירידה חדה של 582 מיליון שקל בחוב הפיננסי נטו ותזרים חופשי של כ-350 מיליון שקל.
- צמיחה במנויי הסלולר והסיבים האופטיים לצד חזרה לחלוקת דיבידנד לאחר יותר מעשור.
סלקום פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי ולשנת 2025 כולה, עם רווח נקי של 564 מיליון שקל – זינוק חד לעומת 173 מיליון שקל בשנת 2024 והרמה הגבוהה ביותר מאז 2012.
השיפור בתוצאות מגיע לצד מהלך חד-פעמי משמעותי – מכירת ההחזקה ב-IBC, שתרמה רווח הון של כ-386 מיליון שקל. בנטרול השפעה זו, הרווח הנקי הסתכם בכ-255 מיליון שקל – עדיין עלייה ניכרת ביחס לשנה הקודמת.
סך הכנסות הקבוצה בשנת 2025 הסתכמו בכ-4.24 מיליארד שקל, ירידה מתונה לעומת כ-4.44 מיליארד שקל בשנת 2024.
עם זאת, הרווח התפעולי עלה ל-429 מיליון שקל (לעומת 374 מיליון), וה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-1.405 מיליארד שקל – עלייה של כ-3.5%.
גם בתזרים נרשם שיפור, כאשר תזרים המזומנים החופשי הגיע לכ-350 מיליון שקל, לצד ירידה חדה של כ-582 מיליון שקל בחוב הפיננסי נטו, שעמד בסוף השנה על כ-1.12 מיליארד שקל – הרמה הנמוכה ביותר מזה כ-20 שנה.
החברה חזרה לחלק דיבידנד לראשונה מאז 2012, עם חלוקה כוללת של 400 מיליון שקל בגין השנה.
מגזר הסלולר
הכנסות משירותי סלולר (בנטרול דמי קישור גומלין) הסתכמו בכ-1.685 מיליארד שקל, עלייה של כ-85 מיליון שקל לעומת 2024, בעיקר בזכות גידול בהכנסות מחבילות סלולר ושירותי נדידה.
מספר מנויי הסלולר של סלקום עמד בסוף 2025 על 3.66 מיליון מנויים, גידול של כ-47 אלף מנויים לעומת השנה הקודמת.
ההכנסה הממוצעת למנוי (ARPU) עלתה ל-38.7 שקל, לעומת 37.4 שקל ב-2024.
במקביל, הכנסות מציוד קצה סלולר הסתכמו בכ-1.1 מיליארד שקל – עלייה קלה של כ-1% והרמה הגבוהה ביותר מאז 2013.

מגזר הטלוויזיה
סלקום ממשיכה להציג צמיחה מתונה במספר מנויי הטלוויזיה, כאשר מצבת המנויים עמדה בסוף 2025 על 275 אלף, גידול של כ-2,000 מנויים לעומת השנה הקודמת, אך ללא שינוי בהשוואה לרבעונים האחרונים.
אינטרנט וסיבים אופטיים
ההכנסות משירותי המגזר הנייח הסתכמו בכ-1.36 מיליארד שקל, עלייה של כ-20 מיליון שקל לעומת 2024, בעיקר בזכות גידול בשירותי אינטרנט וטלוויזיה, שקוזז חלקית מירידה בפעילות הבינלאומית.
מספר מנויי הסיבים האופטיים הגיע ל-351 אלף, גידול של 29 אלף מנויים במהלך השנה.
ההכנסה הממוצעת למנוי אינטרנט (ARPU) עלתה ל-99.6 שקל, לעומת 92.5 שקל בשנת 2024.
רבעון 4 2025
ברבעון הרביעי של השנה רשמה סלקום הכנסות של כ-1.05 מיליארד שקל, ירידה לעומת כ-1.09 מיליארד שקל ברבעון המקביל, בעיקר בעקבות הפחתת דמי קישור גומלין.
הכנסות משירותים הסתכמו בכ-722 מיליון שקל, בעוד שהכנסות מציוד קצה עמדו על כ-330 מיליון שקל.
למרות הירידה בהכנסות, הרווחיות השתפרה: הרווח הגולמי עלה ל-369 מיליון שקל ושיעור הרווח הגולמי טיפס ל-35.1%, לעומת 32.9% ברבעון המקביל.
מנכ”ל סלקום, אלי אדדי, מסר:
אנו מסכמים את שנת 2025 כשנת מפנה עבור סלקום, עם שיא היסטורי ברווח הנקי, זינוק בתזרים המזומנים החופשי וגידול בהכנסות משירותים, לצד הקטנת החוב עד לרמה הנמוכה ביותר מיום הנפקת החברה. בנוסף, חזרנו לחלוקת דיבידנדים, ביטוי ברור לאיתנותה הפיננסית של החברה ולביטחון שלנו בהמשך יצירת ערך לבעלי המניות.