הדרמה “תוכנית הבוקר” (The Morning Show) של אפל tv פלוס חוזרת בעונה רביעית וגדולה מתמיד, המשחררת כעת טריילר מלא.
אחרי הטיזר הקצר שקיבלנו לפני כחודש, הטריילר החדש חושף את המרכיבים החדשים של רשת הטלוויזיה הבדיונית UBA, שאחרי המיזוג שנערך בסיום העונה הקודמת נקראת כעת UBN.
העונה החדשה נותנת לאלכס (ג’ניפר אניסטון) תפקיד חדש בחברה, כאחת המשקיעות שהובילה את המיזוג עם רשת NBN.
ברדלי (ריס וויתרספון) עומדת בפתח בניין הרשת ומכריזה כי היא מאמינה בהזדמנויות שניות, ונראה כי לראשונה מאז התעלול ששתי המגישות עשו בעונה הראשונה (שכמעט פוצץ את הרשת כולה) – יש להן סוף סוף הזדמנות באמת לשנות דברים ממעמדן החדש והעוצמתי.

אלכס בטוחה שבחברה החדשה תוכל להנהיג תרבות חדשה ובריאה יותר. אך מסדרונות הרשת עדיין מאכלסים את אותן הדמויות, ביניהן המפיק צ’יפ (מארק דופלס), הנשיאה סטלה (גרטה לי) והנשיא קורי (בילי קרודפ) שלא נוהגים לעשות לאף אחד חיים קלים.
אך נראה שמי שהכי תקשה על החזון החדש היא המנהלת הטרייה סלין (מריון קוטיאר, “התחלה”) שמכריזה כי הרעיון הזה אולי נחמד – אבל הוא לא סקסי. והרשת עדיין צריכה לספק רייטינג.
מכשול נוסף לאכלס הוא המגיש החדש ברודי (בויד הולברוק, “נרקוס”) שהצטרף לצוות כאחראי על הפודקאסט של הרשת ואלכס מתה לפטר אותו.
לסיום, נראה כי ברדלי עובדת על סיפור חדשותי גדול נוסף לגבי השחיתות ברשת הקודמת וקורי מכריז כי הדרמות שנוצרות מאחורי הקלעים גדולות יותר מאלו שהרשת מדווחת עליהן.
כרגיל, חייהם הפרטיים של המגישים והמפיקים משתלטים על התוכן החדשותי והרשת החדשה הולכת לאותו הכיוון הבעייתי של קודמתה.

העונה החדשה צפויה גם לעסוק בנושאים אקטואליים כמו פייק ניוז, AI ועלייתם של מיליארדרים למעמד כוכבי תרבות, כמו פול מארקס (ג’ון האם) שחוזר לעונה זו. אל צוות השחקנים מצטרפים גם וויליאם ג’קסון הרפר (“המקום הטוב”) וג’רמי איירונס (“ליגת הצדק”).
את העונה החדשה תשוב להפיק התסריטאית שרלוט סטאוט, שהחליפה בעונה הקודמת את היוצרת קרי ארין. על כסא המפיקות יושבות גם הכוכבות אניסטון ו-ווית’רספון, לצד הבמאית מימי לידר.
העונה הקודמת של “תוכנית הבוקר” העניקה לאפל 16 מועמדויות לפרס האמי, ביניהן לווית’רספון וקרודופ על משחקם, וללידר על בימוי פרק סיום העונה.
העונה הרביעית תכלול עשרה פרקים, שיעלו לאפל tv פלוס בשידור שבועי החל מה-17 בספטמבר, 2025.