אולפני יוניברסל חושפים טריילר לסרט “בלאק-פון 2”, ההמשך ללהיט האימה המצמרר בכיכובו של אית’ן הוק שחוזר לגלם את הרוצח המתועב שמחפש הפעם נקמה מהעולם הבא.
הסרט הראשון עקב אחר “החוטף” – רוצח ילדים שמחזיק את קורבנותיו במרתף שבו טלפון שחור יחיד שאינו מחובר. דרך חטיפתו של הנער פיני בלייק (מייסון ת’יימז) אנו מגלים כי הטלפון מחבר בין הקורבנות החיים לאלו שכבר נהרגו, המתקשרים מהעולם הבא כדי לסייע לפיני בבריחתו.
בסרט ההמשך פיני כבר בן 17, ומתקשה להתמודד עם החיים שאחרי החטיפה. אחותו בת ה-15, גוון (מדלין מגרו), מתחילה לחלום על הטלפון השחור, ועל שלושה ילדים הנרדפים במחנה חורף. נחושה לפתור את התעלומה ולסיים את הסיוט שלה ושל אחיה, גוון משכנעת את פיני לבקר במחנה.
שם, היא מגלה את האמת המטרידה על ההיסטוריה המשפחתית שלה והקשר לחוטף. כעת, יצטרכו השניים להתעמת עם הרוצח שרק הפך חזק יותר מאז מותו, וממשיך לטשטש את הצומת בין החיים למוות.

הטריילר מתחיל בחזיונות של גוון, בהם ילד צעיר בורח במחנה המושלג. החזיון נפסק בצלצול טלפון, כאשר אנו רואים אם פיני הבוגר נלחץ מטלפון ציבורי שחור ברחוב. אחרי שגוון מספרת לו על החזיונות, פיני מחליט לענות לשיחה ומבין שהרוצח מתקשר איתו אחרי המוות – קונספט שפיני מכיר היטב.
במאי ותסריטאי הסרט הראשון, סקוט דריקסון, חוזר ליצור גם את סרט ההמשך. אל צוות השחקנים מצטרפים דמיאן באשיר (“הנזירה”), אריאנה ריבס (“סוגר פינות”), ג’רמי דיוויס (“אבודים”), מייב ביטי (“בו מפחד”) וגרהאם אבי (“תחת נס השמיים”).
הסרט המקורי שיצא בשנת 2021 הוכיח כלהיט עצום עבור אולפני יוניברסל וחברת ההפקה בלומהאוס. הסרט שהופק בתקציב של 18 מיליון דולר גרף בבתי הקולנוע סכום של 161 מיליון. הסרט התבסס על סיפור קצר מאת ג’ו היל, בנו של סופר האימה סטיבן קינג.
“בלאק-פון 2” יגיע לבתי הקולנוע באוקטובר.