הנה פרט שלא ידעתם אודות Sharp: היא יצרנית הטלפונים הגדולה ביפן. הסיבה שלא ידעתם זאת היא שמכשירי החברה נוטים להישאר בארץ השמש העולה. אבל נראה שהחברה מוכנה לנסות לשנות את המצב: הבוקר היא הודיעה כי היא עובדת על טלפון תלת-ממד, שיהיה הניסיון השני שלה בשוק הבינלאומי בשנה האחרונה, אחרי ה-KIN הכושל שייצרה עבור מייקרוסופט.
הטלפון הנידון יצוייד במסך תלת-ממד ללא צורך במשקפיים, הדומה לזה שהחברה מספקת עבור קונסולת ה-3DS של נינטנדו, ובמצלמת תלת-ממד גבוהת-אבחנה זעירה אותה חשפה לראשונה לפני כשלושה חודשים. המכשיר הנסיוני המתקדם אמור להגיע לשוק כבר השנה, והחברה מקווה שהוא יצליח לפתוח עידן חדש בתחום.