מחולל התמונות Aurora מגיע ל-Grok של xAI ללא צנזורה

Grok-2 (מקור xAI) Grok-2 (מקור xAI)

xAI, חברת הבינה המלאכותית של אילון מאסק, מנכ”ל טסלה ו-????, משדרגת את מחולל התמונות המובנה במודל הבינה המלאכותית Grok עם מחולל ה-Aurora (“אורורה”) החדש, המסוגל לייצר תמונות פוטוריאליסטיות יותר ובדומה לדור הקודם שומר על “חוסר הצנזורה”.

אחרי שהציגה מוקדם יותר השנה את מודל ה-Grok-2, שכלל את מחולל התמונות FLUX.1 בגרסה “לא מצונזרת” שהרימה לא מעט גבות עם האפשרות לייצר תמונות של פוליטיקאים, סמים, נשק ותכנים נוספים החסומים במחוללי תמונות אחרים, xAI משחררת את מחולל ה-Aurora החדש בו ניתן לבחור בהגדרות Grok.

ניתן להשתמש במחולל ה-Aurora עם בחירה באפשרות ה-“Grok 2 + Aurora beta” מתפריט ההגדרות של Grok, כאשר המחולל החדש מאפשר ליצור תמונות באיכות פוטוריאליסטית גבוהה יותר עם תמיכה ביצירת תמונות מקלט מורכב יותר בהשוואה למחולל הקודם.

מחולל ה-Aurora שומר על ה”פיצ’ר” הגדול ביותר של המחולל הקודם וזהו “חוסר הצנזורה” של המחולל, כאשר משתמשים יכולים לייצר תמונות של תכנים שהיו נחסמים באופן אוטומטי במחוללי תמונות אחרים, תמונות של פוליטיקאים, מפורסמים או תכנים מוגנים בזכויות יוצרים כמו מיקי מאוס.

מחולל ה-Aurora החדש זמין למשתמשי Grok 2, בהם גם משתמשים חינמיים, אם כי קיימת הגבלה לכמות השימושים בפרק זמן של שעתיים בהתאם לסוג החשבון.

מפוסט ה-???? של עובד xAI שהציג את Aurora ניתן ללמוד כי מודל ה-Grok 3 בדרך.

השוואת מפרטים