ביטס (Beats), הנמצאת בבעלותה של אפל (Apple), הכריזה על גרסת 2024 החדש של רמקול ה-Pill (“גלולה”) האיקוני שלה, המגיע עם מערך שמע משודרג ועוצמתי יותר, המניע 90% יותר אוויר בהשוואה לדור הקודם, מציע מחבר USB-C מעודכן לטעינה ושימוש חוטי ברמקול וזמן שימוש ארוך במיוחד של עד 24 שעות.
לאחר שהציגה את אוזניות ה-Solo 4, ביטס מנקה את האבק מליין רמקולי ה-Pill שלה עם דגם ה-Pill המעודכן לשנת 2024. מדובר ברמקול מונו עם טוויטר ו-וופר משודרגים המעניקים לשמע באס עמוק ומלא יותר, כאשר לדברי החברה הדרייברים מגיעים עם מגנטי נאודימיום חזקים יותר, המספקים שיפור של 28% לעוצמת התנועה לוופר, הדוחק 90% יותר אוויר לעומת רמקול ה-+Pill הקודם.
צמד פיצ’רים שימושי במיוחד ברמקול ה-Pill החדש כולל את התמיכה בשימוש בשני רמקולים במצב סטריאו או מצב “הגברה”, המשתמש במצב מונו, ותמיכה כפולה בטכנולוגיית איתור החפצים Find My של אפל ו-Find My Device של גוגל לאיתור הרמקול במקרה של אובדן.
הרמקול מגיע בממדים של 21.9×7.1×7.0 ס”מ ובמשקל של 680 גרם ומציע עמידות למים ואבק בתקן IP67, כאשר הסוללה המובנית מציעה זמן שימוש של עד 24 שעות עם תמיכה בטעינה מהירה המספקת שעתיים של שימוש בתוך 10 דקות בלבד עם חיבור ה-USB-C, המאפשר להשתמש ברמקול גם בצורה חוטית עם מכשירים תואמים.

רמקול ה-Beats Pill החדש יהיה זמין למכירה בארה”ב החל מה-27 ביוני במחיר של 150 דולר (כ~562 ש”ח). ניתן להשיג את הרמקול בצבעים שחור (Matte Black), אדום (Statement Red) ושמפניה (Champagne Gold)