דיסני פלוס חושפת את הסדרה הבאה ביקום “מלחמת הכוכבים” – האקוליט (“The Acolyte”), שתציג לנו את אחד הג’דיי הראשונים, בגילומו של כוכב “משחק הדיונון” לי יונג-ג’ה.
הסדרה מתרחשת 100 שנים לפני “מלחמת הכוכבים: פרק 1 – אימת הפנטום”, ולוקחת אותנו לציר זמן שטרם ראינו בעבר בסדרות או סרטי הפרנצ’ייז. מדובר בתור הזהב עבור לוחמי הג’דיי, אשר היו בשיאם, מבלי לדעת שאדוני הסית׳ פועלים בצללים, והצד האפל עומד לעלות.
מלבד בסדרות האנימציה, מעולם לא טיילנו רחוק כל כך בהיסטוריה של “מלחמת הכוכבים”, והסדרה החדשה תחקור שורה של פשעים מזעזעים המעמידים מאסטר ג’דיי כנגד לוחמת מסוכנת מעברו. בעוד רמזים ממשיכים להיחשף, ייכנסו השניים למסלול בו כוחות אפלים יבהירו כי דברים אינם כפי שהם נראים.
הטריילר מתחיל כאשר הג’דיי (יונג ג’ה) מלמד קבוצה של צעירים כי עיניהם יכולות להטעות אותם, ואי אפשר אף פעם לסמוך גם על מה שאנו רואים ממש מולנו. בינתיים, לוחמת העוטה גלימה (אמנדלה סטנברג, “משחקי הרעב”) עושה דרכה אליו, כחלק ממסע רציחות של לוחמי ג’דיי.

קבוצת לוחמי ג’דיי מחליטה לצאת אל רחבי הגלקסיה כדי לעצור אותה, לפני שתחסל את כולם אחד אחד. אך הלוחמת המסתורית מחזיקה בנשק בלתי צפוי משלה – חרב אור אדומה, בה תשתמש כדי לזרוע הרס במקום לשמור על השלום.
הסדרה מגיעה מאת התסריטאית לסלי הדלנד, שיצרה עבור נטפליקס את הסדרה “בובה רוסית”. אל צוות השחקנים מצטרפים קארי-אן מוס (“המטריקס”), מני ג’סינטו (“המקום הטוב”), צ’ארלי ברנט (“בובה רוסית”), ג’ודי טרנר סמית’ (“תעלומת רצח 2”), דין צ’ארלס צ’פמן (“1917”) ופול בוליון (“המכשף”).
הסדרה תעלה בדיסני פלוס החל מה-4 ביוני.