רוקסטאר חושפת טריילר ראשון ל-Grand Theft Auto 6

GTA 6 (תמונה: Rockstar Games)

ההמתנה הארוכה הסתיימה: חברת המשחקים רוקסטאר הפתיעה אותנו היום עם טריילר ראשון ל-Grand Theft Auto VI, הכותר השישי בסדרת המשחקים הפופולרית. עשור שלם חלף מאז המשחק החמישי בסדרה, שמכר מעל 190 מיליון עותקים ברחבי העולם, וכעת רוקסטאר מוכנה לעזוב את לוס סנטוס ולחזור לעיר שאולי הכי מזוהה עם המשחק – Vice City.

על פי התיאור הקצרצר של רוקסטאר, המשחק החדש יתרחש בליאונידה, גרסה פיקטיבית למדינת פלורידה, בה כמובן נמצאת גם העיר דמוית מיאמי אותה אנו מכירים כ-Vice City. המשחק החדש צפוי להראות לנו לא רק את עיר הניאון, אלא גם חלקים אחרים ופחות עירוניים של המדינה.

את המשחק החדש תוביל דמות חדשה בשם לוסיה, אשר תהיה הגיבורה הראשית הראשונה בסדרה. לצידה, יעמוד גיבור נוסף בשם ג’ייסון, עימו היא מרכיבה צוות מנצח של אהבה ופשע בסגנון בוני וקלייד. את הטריילר מתחילה לוסיה בכלא, ממנו ככל הנראה תשתחרר בתחילת המשחק, מה שיפנה אותה לחזור לעסקיה המפוקפקים בעיר.

הטריילר לא חושף יותר מדי מעלילת המשחק או המשימות אליהן יקלעו לוסיה וג’ייסון, ובמקום מתמקד בנופים השונים של ליאונידה. הפעם המשחק יראה לנו גרסה מודרנית יותר של העיר אותה הכרנו בעיקר מ-GTA: Vice City, שהתרחש בשנות ה-80.

מתוך טריילר ל-GTA 6 (תמונה: Rockstar Games)
מתוך טריילר ל-GTA 6 (תמונה: Rockstar Games)

בטריילר משולבים קטעי טיקטוק של אנשי המדינה אשר מביאים את המשחק לתקופתנו. המשחק ללא ספק שואב הרבה מסיפורים חדשותיים על פלורידה, הידועה באוכלוסיה מעט מטורללת.

בין השאר אנו רואים מתקפות תנין, שיכורים מתרוצצים ברחובות, אזרחים שנהנים יתר על המידה מזכותם לשאת נשק, וגרסה פארודית למחאות של תומכי טראמפ אשר היו נפגשים על ספינות בתקופת הבחירות הקודמות בארה”ב.

הטריילר נחשף במפתיע, יום לפני שחרורו המתוכנן, לאחר דליפה בטיקטוק על ידי משתמש בשם @i_see_in_4k, שהעלה שני קטעי וידאו מתוך מפת המשחק. ההדלפה הגיעה ככל הנראה מבנו של אחד מעובדי החברה. כדי להסיט את תשומת הלב, רוקסטאר החליטה לשחרר את הטריילר במלואו מוקדם מן הצפוי.

המשחק השישי בסדרת GTA צפוי לנחות במהלך 2025, וייצא לפלייסטיישן 5 ו-Xbox X. גרסת PC טרם הוכרזה על ידי רוקסטאר.

השוואת מפרטים