???? משיקה את האפשרות לבצע שיחות וידאו ואודיו

אפליקציית X (צילום: רונן מנדזיצקי) אפליקציית X (צילום: רונן מנדזיצקי)

???? (טוויטר לשעבר), עושה עוד צעד בדרך להפוך ל”סופר אפליקציה” עם הפעלת האפשרות לביצוע שיחות וידאו ואודיו דרך הפלטפורמה.

בזמן שכלל משתמשי ???? יוכלו לקבל שיחות דרך האפליקציה, רק משתמשי הפרימיום בתשלום יוכלו ליזום שיחות, כאשר בשלב הראשון האפשרות תהיה זמינה למשתמשי iOS ובהמשך גם למשתמשי האנדרואיד.

שיחות וידאו ואודיו ב-????

אחת המטרות הגדולות ביותר של מאסק לאחר רכישתה של טוויטר הוא להפיכתה של הפלטפורמה ל”סופר אפליקציה” שתיתן פתרון מקיף למגוון הצרכים של המשתמשים ללא צורך במעבר לאפליקציות אחרות.

אחת מהדוגמאות הגדולות ביותר ל”סופר אפליקציה” היא WeChat הסינית, המשמשת כפלטפורמה חברתית, פתרון תשלומים, פלטפורמת סחר מקוונת ועוד.

הספקנו ללמוד כי ???? עובדת על אפשרות ביצוע שיחות בפלטפורמה עוד בחודש אוגוסט לאחר ציוץ של עובדת בחברה על כך שהיא ביצעה שיחה ב-????.

הפעם העובדה כי החברה הפעילה את פיצ’ר השיחות למשתמשי הפרימיום התגלתה לאחר שמספר משתמשים פרסמו תמונות של חלון קופץ חדש שנפתח להם באפליקציה והודיע להם: “שיחות האודיו ווידאו כבר כאן!“, עם מתן אפשרות להפעיל את הפיצ’ר דרך הגדרות האפליקציה.

פיצ'ר שיחות הוידאו והשיחות הקוליות ב-????
פיצ’ר שיחות הוידאו והשיחות הקוליות ב-????

מדף התמיכה הרשמי אנו יכולים ללמוד כי בעוד שכלל משתמשי ???? יוכלו לקבל שיחות באמצעות האפליקציה, רק מנויי תוכנית ה-???? פרימיום בתשלום (Twitter Blue לשעבר) יוכלו ליזום שיחות בפלטפורמה, אפשרות שתהיה זמינה דרך הגדרות הודעות ה-DM באפליקציה.

בתור ברירת מחדל, משתמשים יוכלו לקבל שיחות רק מחשבונות שהם עוקבים אחריהם או נמצאים ברשימת אנשי הקשר שלהם, כאשר יש צורך לשלוח הודעת DM אחת לפחות על מנת לאפשר את ביצוע השיחות.

נכון לעכשיו, פיצ’ר שיחות האודיו ווידאו ב-???? זמין בעבור משתמשי הפרימיום המחזיקים במכשירי iOS, כאשר החברה תשיק את הפיצ’ר בהמשך גם בעבור משתמשי אנדרואיד.

השוואת מפרטים