הוכרז: Sony Xperia Ion – הראשון של סוני עם מסך 4.6 אינץ’ HD 720P ומצלמת 12 מגה-פיקסל

אחרי שבועות של הדלפות וטיזרים, חושפת סוני את Xperia Ion, הראשון הנושא את שמה בלבד והראשון של החברה עם מעבד כפול-ליבה. Sony Xperia Ion מתגלה כאחד מהמכשירים המרשימים בשוק, אבל משום מה מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3.

סוני Xperia Ion מצוייד במסך 4.6 אינץ’ ברזולוציית HD של 1280X720, מעבד כפול ליבה 1.5Ghz, מצלמת 12 מגה-פיקסל עם יכולת צילום וידאו באיכות HD 1080P וחיישן ה-Exmor R של סוני, מצלמה קדמית עם איכות וידאו HD 720P, נפח אכסון מובנה 16GB, תמיכה ברשתות דור 4 מסוג LTE, חיבור HDMI ותמיכה בשיתוף מולטימדיה אלחוטית באמצעות DLNA. כפי שאתם יכולים לראות בתמונה, ממשק המשתמש מעט יותר אלגנטי מזה של סוני-אריקסון. למי שמתבאס מאנדרואיד 2.3, סוני כבר אישרה כי היא עובדת על עדכון לאנדרואיד 4.0 ICS.

הסמארטפון הראשון של סוני מקבל (באופן לא מפתיע) את אישור ה-PlayStation Certified ויתכן כי בעתיד יוכל להריץ משחקי PS. ה-Xperia Ion יושק ברבעון השני של 2012 בלעדית ברשת AT&T האמריקאית, מה שכנראה הופך את ה-Nozomi לגרסה האירופאית שאולי תחשף ב-MWC 2012.

רוצה לראות את כל מה שחדש מתערוכת CES 2012 בלאס וגס? לחץ כאן!

השוואת מפרטים