שברון לב מוביל לנקמה בטריילר לעונה הבאה של “לו הייתי פיראט”

באדיבות Aaron Epstein/HBO Max

הקומדיה “לו הייתי פיראט” (Our Flag Means Death) מבית היוצר של טאיקה ואיטיטי הפתיעה בשנה שעברה את כולם והפכה ללהיט הגדול ביותר של פלטפורמת הסטרימינג HBO מקס.

מספר שבועות אחרי עלייתה, היא הצליחה אפילו לגבור על סדרות ענק כמו “מון-נייט” (Moon Knight) של מארוול ודיסני והפכה לסדרה הכי נצפית בכל פלטפורמות הסטרימינג בארה”ב. כעת הסדרה יוצאת להפלגה נוספת עם עונה שניה שתגיע באוקטובר וחונכת טיזר ראשון.

הסדרה מתרחשת בעידן הזהב של הפיראטים ועוקבת אחר הפיראט האמיתי סטיד בונט (ריס דרבי), שקיבל את הכינוי “הפיראט הג’נטלמן” בכך שהיה נחמד והוגן לצוותו.

בונט הגיע ממעמד גבוה והחליט יום אחד לנטוש את משפחתו ולצאת אל הים הגדול, להפוך לפיראט ולהוכיח שאפשר לעשות זאת גם בלי להיות רשע.

הסדרה בעיקר עקבה אחר סיפור האהבה הנרקם בינו לבין הפיראט המפורסם והאכזרי בלאק-בירד (ואיטיטי), שפולש לספינתו אך מגלה בה חיים חדשים.

בסיום העונה הקודמת, בונט סגר מעגל עם חייו הישנים ונפרד סופית מאשתו, שסייעה לו לזייף את מותו כדי שיוכל להתחיל את חייו החדשים בים. בדרך, בונט גרם לבלאק-בירד לחשוב כי הוא נטש גם אותו, והפיראט האכזר נותר שבור לב ועם תוכנית נקמה בליבו.

בטיזר החדש כותב בונט מכתב אהבה לבלאק-בירד, בעוד הפיראט עסוק בזריעת הרס לאורך הקאריביים. את המכתב שולח בונט, כמובן, דרך הודעה בבקבוק שהוא מקווה שיגיע ליעד המבוקש.

בעוד הצוות שלו עדיין משוכנע שבלאק-בירד יגרום למותם כפי שכבר ניסה בעבר, בונט מנסה להוכיח להם שהוא דווקא בחור טוב עמוק בפנים.

בנוסף לכל הצוות שחוזר, העונה יצטרפו גם מיני דרייבר (“ללא מילים”) וברונסון פינצ’וט (“קרובים רחוקים מאוד”).

העונה השניה של “לו הייתי פיראט” תעלה בארה”ב ב-5 באוקטובר. בישראל משודרת הסדרה בהוט.

השוואת מפרטים