OPPO, אחת מיצרניות המכשירים הסיניות הגדולות והמוכרות, מתכננת להציג טעינה אולטרה מהירה בהספק של 300 וואט בדומה לשיאומי, כך עולה מהדלפה חדשה ברשת Webio הסינית על פיתוח סוללות 15C חדשות שיוכלו לעמוד בטעינה בהספק שמגיע לרמת ה-300 וואט.
תחום טעינת מכשירי הסלולר הפך לאחד ממרוצי החימוש הגדולים בין יצרני הסלולר. אם לפני כמה שנים היינו מתייחסים לטעינה של עד 100W כמהירה מאוד, השנה אנו כבר מתרגלים למהירויות טעינה גבוהות יותר מ-200W עם מכשירים דוגמת ה-Realme GT Neo 5 שהוכרז בתחילת השנה והגיע עם קצב טעינה גבוהה של 240W, רק על מנת ששיאומי תעקוף אותה מאוחר יותר עם טכנולוגיית טעינה בהספק של 300W.
עכשיו נראה כי OPPO מתכננת ליישר קו עם שיאומי ולהציג טעינת 300W משלה, קצב טעינה כפול מטעינת ה-SuperVOOC בהספק של 150W אותו הציגה בשנה הקודמת, זאת לפי הדלפה חדשה של digital chat station, מדליף מוכר ברשת Weibo הסינית, המפרסם מידע לפיו החברה פיתחה תאי סוללה בקיבולת של כ~2230mAh בדירוג 15C, שיהיו שקולים לקיבולת של כ~4600mAh, המסוגלים להיטען בהספק של 300W, הספק גבוה שיאפשר טעינה מלאה של הסוללה בדקות בודדות בלבד.

הספק של 300W מאפשר טעינה מלאה של מכשיר בכ~5 דקות, וזה אולי נשמע כמשהו דמיוני בעבור רובנו, אך תחום הסוללות עובר לא מעט שינוי בשנים האחרונות, החל משילוב גרפן ועד סוללות מוצקות האמורות לספק צפיפות אנרגטית גבוהה יותר בהשוואה לדור הסוללות הנוכחי.
בהנחה שהמידע החדש אכן נכון, הדבר היחיד שנותר לנו לעשות הוא לחכות ולראות מי יהיה המכשיר הראשון של OPPO שישלב את טעינת ה-300W של החברה, והאם היא תקדים עם הטכנולוגיה שלה לשוק את המתחרה שיאומי ותציג מכשיר למכירה עבור הקהל הרחב שתומך בטכנולוגיה זו לפניה.