אנו במרחק של כחצי שנה לפחות ממועד חשיפתה של סדרת האייפון 15, אך נכון לעת זו כבר קיימות מספר הערכות בנוגע למכשירי הדגל הבאים של אפל, כאשר מתוך הדוח האחרון של חברת המחקר הקוריאנית TrendForce בנוגע לשוק זכרונות ה-DRAM, עולה כי מכשיריה הבאים של אפל יקבלו שדרוג בצד זיכרון העבודה (RAM) המשולב בהם.
בחברת המחקר לא מתייחסים באופן ספציפי לנפח האחסון שיוצג במכשירי האייפון הבאים וגם לא מתייחסים לדגמים ספציפיים (“פרו” או רגילים), אך מתוך המידע הקיים אודות מכשירי האייפון 14 וקודמיהם, ניתן להסיק כי העדכון יגיע בדמות זיכרון בנפח של 8 גיגה-בייט.
אפל שילבה זיכרון בנפח של 6 גיגה-בייט בדגמי ה”פרו” שלה עוד מאז האייפון 12 פרו שהוצג בשנת 2020, כאשר בשנת 2022 שולב רכיב זיכרון בנפח דומה גם במכשירי ה-iPhone 14 וה-iPhone 14 Plus. בכך יישרה החברה קו בין נפחי הזיכרון המוצעים בדגמי ה”פרו” והדגמים הרגילים שלה, אם כי דגמי ה”פרו” נהנים מרכיבי זיכרון מהירים יותר מסוג LPDDR5.
מכאן שהעדכון הצפוי ל-8GB RAM ככל הנראה יגיע רק לדגמי ה-iPhone 15 Pro וה-iPhone 15 Pro Max, בעוד שני הדגמים האחרים ימשיכו להשתמש בזיכרון בנפח 6GB RAM ואולי יקבלו עדכון לסוג הזיכרון המהיר יותר (LPDDR5).

עיקר המוקד בכל הנוגע למכשירי האייפון 15 נגע עד כה לסוגית החיבור עימו יגיעו המכשירים. על פי מספר דיווחים קודמים, באפל מתכננים להציג לראשונה חיבור מסוג USB-C שיחליף את חיבור ה-Lightning הוותיק שלה, אם כי עד כה ההתייחסות לנושא זה נגעה אך ורק לדגמי ה”פרו” בסדרה.
את מכשירי סדרת האייפון 15 צפויה אפל להציג סביב חודש ספטמבר, כפי שהיא נוהגת מידי שנה, כך שפרטים נוספים אודות הדגמים השונים בסדרה עשויים להופיע בהמשך.