וואטסאפ מפתחת גרסה יעודית חדשה למחשבי ה-macOS (בטא)

אפליקציית וואטסאפ צילום: רונן מנדזיצקי

וואטסאפ (WhatsApp) מפתחת גרסת נייטיב (Native) חדשה של האפליקציה בעבור מחשבי מק המריצים את מערכת ה-macOS של אפל, זאת בדומה לאפשרות הקיימת למשתמשי הווינדוס של מיקרוסופט.

גרסת הבטא החדשה אותרה על ידי אתר WABetaInfo ומציגה ממשק מעודכן ומותאם של וואטסאפ בעבור משתמשי המק, כאשר כעת זמינה גרסת הבטא באופן פתוח עבור כלל המשתמשים.

מרבית המשתמשים בוואטסאפ רגילים ל-2 צורות שימוש באפליקציה הפופולרית, במכשיר הסלולרי שלהם או באמצעות גרסת ה-Whatsapp Web המקוונת במידה והם רוצים לגשת לוואטסאפ מהמחשב.

בעוד ש-WhatsApp Web שהוצגה ב-2015 הייתה פתרון נוח למדי בעבור מרבית המשתמשים, החברה הציגה בשלב מאוחר יותר גם תוכנת נייטיב יעודית של וואטסאפ למחשבי ווינדוס, תוכנה שעברה בניה מחדש ב-2022.

בניגוד למשתמשי ווינדוס שזכו לגרסת נייטיב יעודית, משתמשי המק נאלצו להשתמש בגרסה מותאמת של ה-WhatsApp Web למק, דבר שישתנה בקרוב עם שחרור גרסת נייטיב יעודית שפותחה באמצעות ה-Mac Catalyst של אפל ומיועדת לעבוד על מערכת ה-macOS 11 Big Sur ומעלה.

הגרסה החדשה עדיין נמצאת תחת פיתוח נכון להיום, כאשר מבט מהיר על גרסת הבטא מאפשר לנו לראות עיצוב חדש המחולק ל-3, עם סרגל צד חדש המיועד למעבר בין האפשרויות השונות של וואטסאפ כמו צ’אט, שיחות, הגדרות ועוד, זאת בנוסף לתמיכה בגרירת קבצים מהמחשב לוואטסאפ, כאשר סביר להניח שנזכה לראות שינויים ושיפורים בתוכנה עד להשקה הרשמית שלה.

גרסת הנייטיב החדשה של וואטסאפ למחשבי macOS זמינה למשתמשי תוכנית הבטא TestFlight, כאשר ניתן גם להוריד את קובץ התקנת ה-dmg שלו ישירות מהאתר של וואטסאפ בקישור היעודי

שימו לב! כי מדובר בגרסת בטא, כך שיכולים להיות פיצ’רים שלא יעבדו בצורה תקינה או לא כלל.

השוואת מפרטים