אפל עומדת לבצע שינוי גדול נוסף בהרכב המוצרים המובילים שלה ותעבור לשימוש במסכי MicroLED בפיתוח עצמאי עבור שעוניה החכמים עד 2025, כאשר בהמשך הדרך אנו עשויים למצוא את פאנלי המסך היעודיים גם במכשירי האייפון, כך עולה מתוך דיווח של כתב בלומברג מארק גורמן.
אפל פועלת לביסוס השליטה של הרכיבים שישולבו במכשיריה במשך שנים רבות, כך שבמכשירי אייפון, אייפד ושעוני Apple Watch ניתן למצוא כיום את שבבי העיבוד היעודיים שמפתחת החברה, ובשנים האחרונות גם בוצעה הסבה במחשבי המק שלה משימוש בשבבי העיבוד של אינטל לשבבי ה-M מבוססי ARM אותם היא מפתחת.
עוברים ל-MicroLED
השלב הבא עבור החברה מסתמן בצד המסכים, כאשר על פי הדיווח הנוכחי מתכננת אפל להשיק את שעוני ה-Apple Watch העתידיים שיוצגו כבר ב-2024 או ב-2025 עם מסכים אותם תפתח באופן עצמאי, אם כי היא צפויה להמשיך להשתמש בספקים חיצוניים עבור הייצור בפועל של המסכים.
בשנים האחרונות היינו עדים למעבר של אפל ממסכי LCD למסכי OLED, אותם רוכשת החברה ממגוון חברות, בראשן סמסונג ו-LG, אך כעת מסתמן כי אפל תעדיף את מסכי ה-MicroLED לשילוב במכשיריה בהמשך הדרך, אף שלמכשירי האייפון כנראה שייקח זמן רב עד שנראה שינוי כזה.

על שילוב מסכי MicroLED במכשיריה של אפל שמענו עוד ב-2018, אך בינתיים באפל ממשיכים לבצע את המעבר למסכי OLED בקווי מוצרים קיימים, כאשר טאבלטי האייפד הם הבאים בתור שצפויים לבצע את השינוי.
הבחירה במסכי MicroLED מובנת, שכן הם מספקים מספר יתרונות על פני מסכי OLED, בהם חיי מדף ארוכים יותר ותמיכה בבהירות גבוהה, תוך שמירה על צריכה נמוכה של חשמל אותה מציעים גם מסכי ה-OLED.
שינוי נוסף באספקת הרכיבים במכשיריה של אפל לו חיכינו זמן רב נוגע למודמי ה-5G המשולבים בדגמי האייפון. כזכור, אפל רכשה את חטיבת המודמים הסלולריים של אינטל עוד ב-2019 על מנת לעבור לפיתוח עצמאי של רכיבי 5G, אך על פי הדיווח האחרון בנושא מחודש נובמבר 2022, אפל תמשיך להשתמש באופן משמעותי במודמי ה-5G של חברת קוואלקום במכשירי האייפון שלה שיוצגו במהלך 2023.