המצלמה החדשה של LG תציע זום אופטי משתנה ותצמצם את הבליטה בגב הטלפונים

מודול הצילום החדש של LG Innotek (מקור LG Innotek) מודול הצילום החדש של LG Innotek (מקור LG Innotek)

חברת LG Innotek, חברה בת של LG הקוריאנית העוסקת בפיתוחי טכנולוגיה מתקדמים, הכריזה על מודול צילום טלפוטו חדש שיציע צילום בהגדלה אופטית של פי 4 עד פי 9 הדומה יותר למה שאנו מקבלים במצלמות DSLR רגילות, אותו היא תציג רשמית בכנס ה-CES 2023 הקרוב.

LG אמנם יצאה מתחום מכשירי הסלולר עוד ב-2021, אך החברה עדיין עוסקת בפיתוחים הקשורים לתחום הסלולרי במסגרת חברת LG Innotek, שאף חשפה מוקדם יותר השנה כי היא מפתחת “מטא-עדשה” (Metalens). אך זה לא הפיתוח היחיד שלה בתחום הצילום והאופטיקה, כאשר כעת החברה מציגה מודול צילום בעל זום אופטי משתנה עם ייצוב אופטי (OIS) ומבנה דק שנועד “למנוע” בליטות מצלמה במכשירים.

מודול הצילום החדש של LG Innotek (מקור LG Innotek)
מודול הצילום החדש של LG Innotek (מקור LG Innotek)

מרבית מכשירי הסלולר כיום מציעים למשתמשים מצלמת טלפוטו אחת או יותר בעלת זום אופטי, כאשר במקרה של מכשיר ה-Galaxy S22 Ultra לדוגמה ניתן למצוא מצלמה בעלת זום של פי 3 ומצלמה נוספת עם זום של פי 10.

כאן נכנס למעשה לשימוש מודול הצילום החדש של LG Innotek, שיציע זום אופטי משתנה המזכיר את זה שניתן למצוא במצלמות רגילות, עם אפשרות לטווח זום של פי 4 עד פי 9 תוך כדי שהוא חוסך את הצורך של יצרנים לשלב יותר ממודול צילום טלפוטו אחד במכשיר.

החברה ציינה כי פיתוח מודול הצילום בוצע בשיתוף פעולה עם קוואלקום על מנת להתאים את אפשרות הזום האופטי המשתנה לפלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 2 החדשה שלה, כאשר סביר להניח שנראה את המצלמה החדשה של LG Innotek במכשירי הדגל חדשים שיצאו במהלך 2023.

השוואת מפרטים