משחק האקשן-אימה Death Stranding זכה למספר חדשות מרעישות השבוע. במהלך טקס פרסי המשחקים (The Game Awards) הוכרז רשמית משחק ההמשך Death Standing 2, וכעת אישר יוצר המשחק הידאו קוג’ימה שעיבוד קולנועי למשחק נמצא בשלבי פיתוח.
את סרט הקולנוע של Death Stranding יפיק אלכס לבוביצ’י, מפיק להיט האימה הגדול של השנה “ברברי” (Barbarian), שגם נכנס לרשימת הסרטים שהכי אהבנו השנה. לבוביצ’י יפיק דרך חברת ההפקה שלו, Hammerstone, שהביאה לנו גם את “ביל וטד שורפים ת’זמן” (Bill and Ted Face the Music).
עלילת הסרט טרם נחשפה, אך סביר כי תגולל את סיפור המשחק שעוסק בשואת טבע שמשאירה את העולם מלא במפלצות הרסניות. את המשחק מוביל שליח בשם סאם פורטר אשר מתבקש להעביר ציוד למושבות שנותרו מנותקים משאר הציוויליזציה, ולסייע להם להתחבר מחדש לרשת תקשורת אלחוטית שתקשר אותם עם שאר העולם.
הסרט צפוי גם להציג דמויות חדשות ואלמנטים מקוריים בעולם המשחק. נכון לעכשיו הסרט נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים וטרם הוכרזו תסריטאי ובמאי. מבחינת צוות השחקנים, הסרט עומד בפני משימה קשה להלהיב אותנו, שכן המשחק עצמו מלא בכוכבים שתרמו את קולם.
את המשחק הוביל כוכב “המתים המהלכים” נורמן רידוס, ואליו הצטרפו מאדס מיקלסן (“דוקטור סטריינג'”), מרגרט קוואלי (“עוזרת בית”), ליה סיידו (“לא זמן למות”) והבמאי גיירמו דל טורו.
את משחק ההמשך חשף קוג’ימה עם טריילר המתמקד בדמותה של פרג’ייל (Fragile) אשר נמלטת יחד עם תינוקה מהעולם האפוקליפטי. השחקנית אל פנינג (“קתרינה”) צפויה להצטרף לצוות שחקי הקול במשחק החדש, שמתוכנן לצאת לפלטפורמת פלייסטיישן 5.
משחק Death Stranding הראשון שוחרר ב-2019 ואסף מאז מעל 10 מיליון שחקנים ברחבי העולם.