בדיוק שבוע אחרי ספיישל חג המולד שלהם, מארוול משתפים את הטריילר הראשון לסרט השלישי של “שומרי הגלקסיה” (Guardians of the Galaxy Vol. 3), שיחתום את הטרילוגיה של ג’יימס גאן וככל הנראה יהיה האחרון בפרנצ’ייז, לפחות בהשתתפות הצוות הנוכחי.
הטריילר המרגש במיוחד מבטיח לסיים את הסיפור על ידי חזרה להתחלה – ונראה כי אנו עומדים לקבל סוף סוף את סיפור המקור של רוקט והניסויים שהפכו אותו למי שהוא היום. בנוסף, סטאר-לורד ינסה לחדש את הקשר עם גומורה, שעובדת כעת עם חבורת ה-Ravagers, הפושעים החלליים שהנהיג יונדו.
זוהי כמובן אינה אותה גומורה שבה התאהב פיטר קוויל, בעקבות אירועי הסרט “הנוקמים: סוף המשחק“, והיא מנסה להסביר לפיטר שהאישה שהכיר אינה קיימת יותר – אך האם זה באמת נכון?
הטריילר גם רואה את החבורה שלנו מגיעה לעולם פרברי המורכב מאנשי-חיות שלא בדיוק מתלהבים מהגעת הצוות, אף על פי שהם מבטיחים כי פניהם לשלום.

אל הסרט יצטרפו גם שני איומים חדשים לחבורה, מאת המכשף העוצמתי אדם וורלוק (וויל פולטר, “מידסאמר”) ו”הוד התפתחותו” (High Evolutionary), מדען עם מזימות זדוניות של מניפולציה גנטית, בגילומו של צ’וקוודי יוג’י (“פיסמייקר”).
אל הסרט יחזרו כמובן כל השחקנים שמרכיבים את צוות שומרי הגלקסיה, הכוללים את כריס פראט, זואי סלדנה, קרן גילן, דייב בטיסטה, פום קלמנטיף, שון גאן, ברדלי קופר ו-וין דיזל. אליהם תצטרף גם מריה בקלובה (“בוראט 2”) שתתרום את קולה לכלב החללי קוסמו, אותו גם ראינו לרגע קצר בספיישל חג המולד בדיסני+.
“שומרי הגלקסיה 3” יגיע בשנה הבאה בין שני סרטי מארוול אחרים – אחרי “אנט-מן והצרעה: קוואנטומאניה” (Ant-Man and the Wasp: Quantomania) ולפני “המארוולים” (The Marvels), סרט ההמשך המשותף לקפטן מארוול ומיס מארוול מסדרת הטלוויזיה של דיסני+.
“שומרי הגלקסיה 3” יינחת בבתי הקולנוע ב-4 במאי, 2023.