חברת yes מביאה את שירות הסטרימינג דיסקברי+ לישראל

לוגו דיסקברי+

חברת yes ממשיכה באסטרטגיה שלה לבניית שירות התוכן הדיגיטלי הגדול בישראל, ולאחר שיתוף הפעולה הגדול הקודם שלה עם דיסני+, משיקה כעת החברה שיתוף פעולה עם ענקית סטרימינג נוספת – דיסקברי+.

שירות הסטרימינג דיסקברי+ נמצא בבעלותה של חברת Warner Bros Discovery וכולל 2000 שעות צפייה בתכנים, מהן 500 שעות של תכנים מקוריים.

דיסקברי+ מציע מגוון גדול של תכנים בתחומי הלייף סטייל, טבע, ריאליטי, דוקו, בישול ועוד, כל אלה יהיו זמינים כחלק מהשירות החדש, כאשר בין התכנים ניתן למצוא את תוכנית הראיונות “אופרה ווינפרי מראיינת”, סרט הדוקו “טראמפ: גישה חסרת תקדים”, סרט הדוקו “הכירו, סלמה בלייר” ו”ג’וני נגד אמבר”, סרט בשני חלקים על מערכת היחסים בין שני כוכבי הקולנוע.

ג'וני נגד אמבר
ג’וני נגד אמבר (Warner Bros Discovery באדיבות yes)

בנוסף, ניתן למצוא בשירות גם תוכניות בישול ולייף סטייל בהובלת דמויות מפתח כמו איימי שומר ותכניות גילטי פלז’ר ממכרות מעולם הריאליטי כמו “90 יום לחתונה”, “למכור את ההמפטונז”, “מכוניות במיליון דולר”, “הבהלה לזהב” ועוד.

איך ניגשים לשירות וכמה זה עולה?

בדומה לשיתוף הפעולה עם דיסני, גם במקרה של דיסקברי+ בוחרת yes במודל הנגשת שירות הסטרימינג בחינם לתקופת זמן מוגבלת ללקוחותיה, חדשים וקיימים, אלה יהנו מ-3 חודשי גישה בחינם לשירות.

yes היא הראשונה שמציעה את שירות דיסקברי+ בישראל, אך ג’יימי קוק (Jamie Cook), מנהל הפעילות של וורנר ברדרס דיסקברי מציין כי אסטרטגיית החברה היא ליצור שיתופי פעולה מסוג זה במדינות רבות, ומעיד על כוונת החברה להציע את השירות בהמשך הדרך גם עם שותפים נוספים.

השירות יהיה זמין עבור כל לקוחותיה של yes על גבי כל הפלטפורמות הזמינות – yes פלוס, סטינג TV ודרך ממירי החברה (בלוויין), כאשר לאחר 3 חודשי ההתנסות יעמוד התשלום החודשי לשירות דיסקברי+ על 19.90 ש”ח (מחיר השירות בארה”ב: 7 דולר או 24 ש”ח).

בניגוד לדיסני+, שירות הסטרימינג של וורנר ברדרס דיסקברי יהיה זמין לגישה ישירות מממשק המשתמש שמציעה yes, וללא צורך בהתקנה של אפליקציה נוספת.

האסטרטגיה של yes מתגבשת

ב-yes הצהירו עוד במרץ 2019 על הרצון למעבר להנגשת התכנים דרך רשת האינטרנט (IP), כאשר באוקטובר של אותה שנה כבר הושק שירות yes פלוס שסלל עבורה את הדרך לכיוון זה.

היום מציין מנכ”ל yes, אילן סיגל, כי כבר מעל 300 אלף ממנויי החברה משתמשים בשירותי התוכן הדיגיטלי שלה (סטינג TV ו-yes פלוס), נתון המהווה מעל 50% מלקוחות החברה הקיימים, כאשר לכך הוא מוסיף כי כ-90% מהמצטרפים החדשים לשירותי החברה עושים זאת על גבי הפלטפורמות הדיגיטליות.

על פי סיגל, ב-yes מתמקדים ב-4 נקודות עיקריות בבניית האסטרטגיה של החברה לעתיד:

  1. הנגשת תכנים של ענקיות סטרימינג רבות למנויי yes.
  2. השקעות בתוכן מקור – “הפקנו ושידרנו כ-40 תכני מקור (דוקו, ילדים, סדרות וסרטים) בשנת 2022”.
  3. תמחור מגוון לפלחים שונים באוכלוסיה (yes פלוס, סטינג TV..)
  4. השקעה בחוויית צפייה דרך אפליקציות סטרימינג.

המעבר לשימוש באפליקציות על גבי מגוון פלטפורמות לצורך גישה לתכנים, בנוסף לשיתופי הפעולה דוגמת אלו עם דיסקברי+ ודיסני+ אותם מציעה החברה, הובילו לצמיחה מתמשכת בבסיס המנויים של yes, כאשר לפי סיגל, ראתה החברה צמיחה מתמשכת בבסיס המנויים ב-7 הרבעונים האחרונים.

השוואת מפרטים