כך תצפו באירוע ההכרזה של Nothing על הסמארטפון הראשון שלה

Nothing Phone (1) (תמונה: Nothing)

אחרי המון טיזרים, קצת הדלפות והרבה רעש מסביב לנושא, היום (ג’, 12.7) Nothing תערוך את אירוע ההכרזה על ה-Phone (1) אשר עיצובו המלא כבר ידוע לנו, אך החלקים המעניינים יותר כמו הפיצ’רים והמפרט קצת פחות.

עד לשלב זה החברה חשפה בעיקר חלקים ממפרטו באופן רשמי, כמו מערכת השבבים והעיצוב, כשההדלפות השלימו חלקים נוספים אך לא את הפאזל המלא.

על פי המידע הרשמי שהפיצה החברה, המכשיר יכלול מסגרת העשויה מאלומיניום ממוחזר, יתמוך בטעינה אלחוטית ובטעינה אלחוטית הפוכה, יגיע עם מסך בעל שוליים אחידים, ירוץ על גבי מערכת השבבים +Snapdragon 778G ויציע מסך מסוג OLED בקצב רענון מהיר של 120 הרץ. עדיין לא ידוע האם החברה תשתמש בטכנולוגיית LTPO לחיסכון משופר בחשמל, או שמא מדובר בפאנל OLED רגיל.

בנוסף לפרטים הללו, החברה חשפה גם פרטים על מערך הצילום האחורי, אשר יהיה מורכב מחיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל (IMX766 מבית סוני), עם מפתח צמצם f/1.88, ייצוב אופטי מובנה (OIS) ותמיכה בצילום ב-10 ביט לקבלת ספקטרום צבעים רחב יותר.

החיישן השני יאפשר צילום בזווית רחבה של 114 מעלות, וגם הוא יתמוך בייצוב אופטי מובנה. בממשק הצילום ניתן יהיה למצוא מצבים שונים כמו מצב לילה, זיהוי סצנות אוטומטי, פנורמה, פורטרייט ועוד.

בגזרת ההדלפות, אנחנו מגלים כי המסך יגיע בגודל של 6.55 אינץ’, כשהסוללה שמאחורי הקלעים תציע קיבולת של 4500 מיליאמפר/שעה ורוכשי המכשיר יוכלו לקבל אותו בגרסאות של 8/128 גיגה-בייט או 12/256 גיגה-בייט. עבור הגרסה הראשונה תצטרכו לשלם 470 אירו (כ-1650 ש”ח), בזמן שהגרסה השנייה תעלה לכם 550 אירו (כ-1930 שקלים).

את אירוע ההכרזה החברה תתחיל היום בשעה 18:00 לפי שעון ישראל, כשכולו ישודר דרך הערוץ הרשמי שלה ביוטיוב אשר מצורף בראש הכתבה.

השוואת מפרטים