רשמי: סדרת מכשירי הדגל Xiaomi 12S תיחשף ב-4 ביולי

סדרת ה-Xiaomi 12S (תמונה: Xiaomi) סדרת ה-Xiaomi 12S (תמונה: Xiaomi)

כ-3 חודשים בלבד לאחר שסדרת ה-Xiaomi 12 הגיעה לישראל, סדרת ה-Xiaomi 12S כבר נמצאת מעבר לפינה ועכשיו אנחנו מקבלים את האסמכתא הסופית לכך באופן רשמי.

דרך זוג טיזרים אותם חשפה שיאומי בחשבון ה-Weibo שבבעלותה, החברה הודיעה על כך שתערוך אירוע הכרזה לסדרת מכשירי הדגל Xiaomi 12S ב-4 ביולי, כשבאירוע ייחשפו 3 מכשירים חדשים לשוק הגבוה.

דרך הטיזר הראשון אותו חשפה החברה אנחנו מקבלים מבט מקרוב על דגם ה-Xiaomi 12S Ultra, אשר מזוהה על ידי הפסים המוזהבים אשר מקיפים את מערך הצילום שלו.

בנוסף, נראה כי שיאומי עתידה לשים דגש על קטגוריית הצילום בסדרת ה-12S, ואת העדות לכך ניתן לקבל ישירות משיתוף הפעולה בינה לבין Leica בעבודה על מערכי הצילום של הסדרה.

בטיזר השני אנחנו מקבלים את מה שנראה כמו מבט ראשון על כל המכשירים שיוצגו באירוע, כאשר בצבע לבן נמצא את ה-Xiaomi 12S, בצבע שחור את ה-Xiaomi 12S Pro ובצבע ירוק עם פסים מוזהבים את ה-Xiaomi 12S Ultra הכולל גם גב עשוי עור (סביר להניח שמלאכותי) בחלקו האחורי.

גם בטיזר זה אפשר למצוא אזכור לשיתוף הפעולה עם Leica, אשר מוכרת לחלקנו בעולם הסמארטפונים דרך שיתופי הפעולה הקודמים שלה עם Huawei.

לצד הטיזרים אותם חשפה החברה, קיבלנו גם תיאור ראשוני שלהם על ידיה, ובתיאור זה נאמר כי ה-Xiaomi 12S הסטנדרטי הוא מכשיר דגל קומפקטי עם מערך צילום בשיתוף Leica, בזמן שה-Xiaomi 12S Pro הוא הסטנדרט החדש למכשירי דגל ב-2022, כשגם הוא כולל מערך צילום בשיתוף Leica.

את דגם האולטרה שיאומי מתארת כ-“רף חדש למערך צילום בסמארטפון“.

זמינות

את אירוע ההכרזה שיאומי תקיים ב-4 ביולי, יום שני הקרוב, ושם נפגוש לראשונה את המחליפים הרשמיים של דגמי ה-Xiaomi 12 וה-Xiaomi 12 Pro הנמכרים כרגע בארץ.

השוואת מפרטים