ביום חמישי הקרוב, ה-23.6, תערוך שיאומי אירוע הכרזה עבור מותג פוקו שבבעלותה, אשר במסגרתו תחשוף את מכשירי ה-Poco F4 5G וה-Poco X4 GT. אך טרם יוצגו השניים במלואם, הספיקה כבר החברה להציג פרטים ראשונים אודות דגם ה-F4 5G, וכעת מגיע גם תורו של ה-X4 GT.
בסדרת ציוצים דרך החשבון הרשמי של החברה בהודו, חושפת שיאומי כי ה-Poco X4 GT יגיע עם מערכת השבבים Dimensity 8100 של חברת מדיה-טק, שנחשפה רק בחודש מרץ האחרון.
מדובר במערכת שבבים אשר מכוונת לשוק הגבוה, המיוצרת בתהליך 5 ננו-מטר ומשלבת מעבד בעל 8 ליבות, בחלוקה ל-4 ליבות Cortex-A78 חזקות בתדר של 2.85GHz ו-4 ליבות Cortex-A55 חסכוניות בתדר 2.0GHz, כאשר על הצד הגרפי אמון שבב ה-Mali-G610 MC6, המגיע עם תמיכה בטכנולוגיית ה-HyperEngine 5.0 לשיפור ביצועי הגיימינג.
יחד עם מערכת השבבים חשפה החברה גם כי בדומה לדגם ה-F4 5G, יזכה ה-X4 GT לתמיכה בטכנולוגיית טעינה מהירה בהספק מירבי של 67 וואט, כשהוא נשען על סוללה גדולה בקיבולת שטרם אושרה בשלב זה, אך צפויה לעמוד על 5,080mAh.
With 67W turbo charging and a long-lasting battery, immerse yourself into a new era for your mobile experience.#AllTheStrengths #POCOF4 #POCOX4GT pic.twitter.com/uwAYWxcG5B
— POCO (@POCOGlobal) June 19, 2022
המכשיר החדש צפוי להגיע עם מסך LCD בגודל 6.6 אינץ’ התומך בקצב רענון גבוה של עד 144 הרץ, זאת לעומת מסך ה-Super AMOLED בעל קצב רענון מירבי של 120 הרץ אשר צפוי להגיע עם מכשיר ה-Poco F4 5G שיוצג לצידו.
מערך הצילום ב-Poco X4 GT צפוי לכלול מצלמת 64 מגה-פיקסל ראשית, יחד עם מצלמת 8 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה בת 120 מעלות ומצלמת מאקרו.
את זוג המכשירי תחשוף החברה ביום חמישי הקרוב (23.6), החל מהשעה 3 בצהריים לפי שעון ישראל. באירוע תוכלו לצפות בוידאו המצורף מטה:
https://twitter.com/POCOGlobal/status/1538794230583525376