גוגל הכריזה על איחודם של Google Meet ו-Google Duo, שני שירותי שיחות הוידאו של החברה שהתקיימו עד היום במקביל. אפליקציית Duo תקבל את כלל הפיצ’רים של Meet עד שתמותג מחדש סופית כ-Google Meet, זו תישאר פלטפורמת שיחות הוידאו היחידה של גוגל.
תחום השיחות ופגישות הוידאו המקוונות קיבל קפיצה מטאורית בפופולריות בזמן מגפת הקורונה, וניתן למצוא כיום בשוק לא מעט פתרונות דוגמת סקייפ, זום ועוד.
במקרה של גוגל, החברה הציעה למעשה שני שירותים מתחרים, אפליקציית ה-Google Duo, שנועדה בעיקר לסלולר כפתרון פשוט לשיחות וידאו בין בני משפחה, ו-Google Meet, שנועד להיות פתרון מתקדם יותר המכוון גם לשוק העסקי.
אחרי לא מעט זמן שהתקיימו במקביל, גוגל החליטה כי אין טעם להחזיק בשני שירותי שיחות וידאו מתחרים ותחל לשלב את הפיצ’רים השונים של Meet ב-Duo, עד שבשלב מסויים היא תמתג מחדש את Duo כ-Meet בלבד.

בין הפיצ’רים החדשים מ-Meet שיגיעו ל-Duo החדש אפשר למנות:
- התאמה אישית של רקעים וירטואליים בשיחות ופגישות וידאו.
- תזמון פגישות וידאו עם אפשרות חיבור בזמן שנוח לכלל המשתתפים.
- צ’אט מובנה לפגישות וידאו.
- שיתוף תוכן בזמן שיחה לכלל משתתפי שיחת הוידאו.
- כתוביות בזמן אמת בשיחות וידאו לשיפור הנגישות.
- הגדלת כמות המשתתפים בשיחות מ-32 ל-100 משתתפים.
- שילוב עם סט הכלים הרחב של גוגל כולל ה-Gmail, יומן גוגל, Google Assistant ועוד.
אפליקציית Google Duo (אנדרואיד/iOS) תחל לקבל את הפיצ’רים של Google Meet בשבועות הקרובים, ולאחר מכן תשנה את שמה רשמית ל-Google Meet.