האיזון בין טוב לרע נשבר בטריילר לסדרת ההמשך של “ווילו והנסיכה”

בדיסני פלוס מתפנים לרגע קל משצף סדרות “מלחמת הכוכבים” כדי להציג את הסדרה הגדולה הבאה מבית לוקאס-פילמס, חברת ההפקה של ג׳ורג׳ לוקאס. “ווילו” (Willow) תחזיר למסך הקטן את הדמות של וורוויק דיוויס מסרט הפנטזיה “ווילו והנסיכה” משנת 1988, שביים רון האוורד על פי סיפור מקורי של לוקאס.

20 שנה אחרי הסרט המקורי, ווילו אופגוד (דיוויס) מוצא עצמו באמצע מלחמה חדשה בין טוב לרע וגם הפעם הוא לא לבד. עלילת הסדרה נשמרת עדיין בסוד, אך אנו יודעים כי לווילו יצטרף צוות חדש של צעירים, אותם ירכיבו השחקנים ארין קלימן (“הפלקון וחייל החורף”), רוזבל סלרס (“משחקי הכס”) וטוני רבלורי (“ספיידרמן: אין דרך הביתה”). שלושתם נולדו הרבה אחרי צאת הסרט המקורי.

שחקנית אחת שתחזור מהסרט המקורי היא ג’ואן וולי, שתשחזר את תפקידה כסורשה. הסרט סיפר אז על החקלאי ווילו, שיצא למסע להגן על הנסיכה הפעוטה אלורה מאת מכשפה מרשעת. אל המסע שלו אז הצטרף לוחם בן אנוש בגילומו של ואל קילמר, שככל הנראה לא יחזור לסדרה החדשה.

הטריילר מציג לנו מחדש את העולם הקסום של “ווילו והנסיכה”, והגיבור שנבחר להגן עליו. אנו שומעים את ווילו עצמו מספר לנו כי יש איזון בין כל דבר – אור וצל, טוב ורע, אך כשהאיזון הזה נשבר היקום צריך לתקנו. התיקון הזה יגיע דרך הישות הקסומה שנקראת שוב לצאת למסע, על ידי הצעירים ששמעו על סיפורו המקורי וכעת בוטחים בו שיציל אותם שוב, כפי שהציל את הנסיכה.

את הסדרה החדשה יצר ג’ונתן קסדן, תסריטאי הסרט “סולו: סיפור מלחמת הכוכבים” יחד עם וונדי מריקל (“סמולוויל”, “עקרות בית נואשות”). את הסדרה היה אמור לביים במאי “עשיר בהפתעה”, ג’ון מ. צ’או, אך זה פרש מן הפרויקט, ואת שני פרקי הפתיחה ביים סטיבן וולפנדן (“זרה”).

“ווילו” תנחת בדיסני פלוס ב-30 בנובמבר, 2022.

השוואת מפרטים