דרך טיזר חדש שפרסמה החברה בעמוד היוטיוב הגלובלי שלה, אנחנו מגלים לראשונה כי סוני תערוך אירוע הכרזה כבר ב-11 במאי, בו היא צפויה להציג את מכשיר הדגל הבא מתוצרתה תחת השם Xperia 1 IV. הטיזר מגיע עם המשפט “…Next ONE is coming“, מה שמבהיר לגמרי כי החברה תכריז על המכשיר הבא מסדרת ה-1 שלה במסגרת האירוע.
אנחנו משערים שהחברה תחשוף באירוע גם את ה-Xperia 5 IV ואת ה-Xperia 10 IV, אך הסרטון הקצר אינו חשף פרטים אודותיהם אלא נגע למכשיר הדגל הראשי בלבד. תמונות הדמיה של המכשיר כבר ראינו בחודש פברואר האחרון דרך הדלפה שהגיעה דרך OnLeaks, ודרך התמונות אפשר להבין שסוני מתכננת לשמור על קו עיצובי דומה עד זהה עם ה-Xperia 1 IV.
לעומת ה-Xperia 1 III, אפשר להבחין בעיקר בתוספת של מצלמת פריסקופ למערך הצילום, מה שאומר שכנראה נקבל יכולות זום אופטי פי 5 או יותר, בניגוד לזום האופטי פי 3 אותו ראינו בדגם הנוכחי. ה-Xperia 1 IV עתיד להשתמש במסך בגודל 6.5 אינץ’ עם פאנל מסוג OLED, כשמתחת למכסה המנוע תתמקם מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1 והמעטפת החיצונית תשמור על מראה דומה ל-Xperia 1 III.
אודות ה-Xperia 5 IV, החברה משוערת להשתמש גם בו במערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1, יחד עם מסך OLED בגודל 6.1 אינץ’ ומערך צילום משולש בחלקו האחורי. ה-Xperia 10 IV עתיד להגיע גם כן עם מסך OLED, אך בגודל מעט יותר קומפקטי של 6 אינץ’, כשהוא משלב מערך צילום משולש בחלקו האחורי באופן דומה.
את האירוע סוני תעביר בשידור חי דרך ערוץ היוטיוב שלה, שם האירוע יתחיל בשעה 10:00 לפי שעון ישראל. למעבר לשידור הבכורה ניתן ללחוץ כאן או לצפות בוידאו המצורף בראש הכתבה.



