הדלפה: OnePlus תחשוף סמארטפון עם טעינה מהירה בהספק 150 וואט

OnePlus Ace (תמונה: Weibo/WhyLab) OnePlus Ace (תמונה: Weibo/WhyLab)

התחלנו ב-20 וואט, עלינו ל-30, משם ל-65, ל-80, ל-100, 125 וכעת ל-150 וואט עם המכשיר הבא עליו וואן פלוס עתידה להכריז במהלך הרבעון הנוכחי.

על פי הדלפה חדשה המגיעה אלינו דרך הבלוגר Digital Chat Station יחד עם אתר סיני נוסף, אנחנו מגלים כי וואן פלוס מתכננת לחשוף מכשיר בשם OnePlus Ace במהלך הרבעון הנוכחי, כשהוא צפוי להציע תמיכה בטעינה חוטית סופר מהירה בהספק 150 וואט.

המיתוג תחת השם Ace אינו חדש לנו ונעשה בו כבר שימוש בעבר על ידי OPPO, אך האחרונה לא השתמשה בו מאז 2020, כך שנראה שוואן פלוס תחליף אותה ותעשה בו שימוש כבר במכשיר המדובר.

ה-OnePlus Ace עתיד להתמקד בטעינה המהירה ובגזרת הגיימינג, כשהוא יכלול את מערכת השבבים Dimensity 8100 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 5 ננו-מטר וכוללת מעבד עם 8 ליבות בתדר מירבי של 2.85 גיגה-הרץ.

OnePlus Ace (תמונה: Weibo/WhyLab)
OnePlus Ace (תמונה: Weibo/WhyLab)

עוד דרך ההדלפה אנחנו לומדים כי המכשיר יגיע עם גב בעל טקסטורה ייחודית, בזמן שמערך הצילום האחורי יציע את חיישן ה-IMX766 מבית סוני.

בחזיתו של המכשיר אנחנו צפויים לפגוש במסך בגודל 6.7 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג OLED ובפריסה של 2412 על 1080 פיקסלים.

הסוללה שתקבל את ההספק הגבוה מהמטען תציע קיבולת של 4500 מיליאמפר/שעה, ומספר הדגם המייצג את המכשיר הוא PGKM10.

אם המפרט הטכני הזה נשמע לכם מוכר, זה כי ה-OnePlus Ace הוא למעשה Realme GT Neo3 שמוצג במיתוג מחדש על ידי וואן פלוס, מה שאומר ששני המכשירים ישתמשו במפרטים זהים או דומים מאוד, וייתכן כי נראה שינויים קלים בגזרת העיצוב.

עם זאת, המכשיר אמור להגיע עם ממשק המשתמש OxygenOS של וואן פלוס, מה שיבדל אותו מה-GT Neo3 המגיע עם ממשק המשתמש Realme UI 3.0.

השוואת מפרטים